Når nu Kira ikke vil

Aaah jeg syntes heller ikke jeg havde hørt om Iggy før… men jeg er en skovl til navne så jeg regnede bare med det var min dårlige hukommelse.

Hvor er han SØD. måske ikke specielt pæn, men pæn på den grimme måde man kun kan elske (lidt som Ib da han var lille og han ser jo helt hæderlig ud i dag ;))

Og jeg er SÅ spændt på hvad han kan lave :smiley:

JEVEHAENPÅLBÅL!

Han har altså et dødkært ansigtsudtryk. :slight_smile: :hjerte: Er han måske også en ANELSE skeløjet…eller er det billederne, der snyder?

Lækker! :hjerte:

når han skal kigge på drillepind så skeler han :slight_smile: men ellers ikke.

Pebser er pebser- hvis de har maske får de så en 33 hæftet på ems koden. På show bedømmes de i grupper. Noget jeg personligt synes er lidt sært, men pyt.

Tak for alle jeres søde kommentarer :slight_smile:

Jeg er helt vild med det yderste knæk han laver med halen. :inlove:[/QUOTE]

Hehe, ja det er ellers lige sådan noget der kan få enhver opdrætter til at få ticks :wink:
For en god ordens skyld, så er der ikke knæk på halen, han svinger vidst bare lidt med den her på billedet :wink:

Tak :slight_smile:
Ja Iggy er et godt øgenavn - man kan jo ikke gå rundt og kalde på Ignacy vel?! :tihi:
(som Kira og jeg meget hurtigt kunne blive enige om, hurtigt ville kunne komme til at blive til “Nasty” eller “Nasse”… :D)

Tak :slight_smile:

[QUOTE=Beydana;1136555]Og masket :uha: Mette, hvad sker der??? :surrender1::stuck_out_tongue:

Han ser ualmindeligt dejlig ud :hjerte:
Stort tillykke med ham - begge to :)[/QUOTE]

Haha - ja jeg ved det ski heller ikke helt… :smiley:
Men, hjælper det lidt hvis jeg siger at han er valgt på stamtvlen og ikke for hans “Charme, selvtillid og lækre hår” - det er bare bonusser :stuck_out_tongue:

Nå men altså… jeg er faktisk næsten ligeglad med farven på en Peterbald - de er simpelthen så smukke at farven ikke gør den store forskel (ja ok så, man har jo preferencer, men altså… :ups: ).

Nå men har du i øvrigt ikke set min “beholder” fra årets kuld?
… hun er chokolade tabbymasket :wink:

Tak :slight_smile:
Og Ja, sådan en skal ALLE da ha - man kan simpelthen bare ikke leve uden :thumbup:

[QUOTE=kira v;1136635]
Foto shootet synes han han var et hit- at han så ikke er videre fotogen er så en anden sag :-)[/QUOTE]

Haha, nej, det tør vidst svagt antydes :tihi:

[QUOTE=Eife;1136637]Han er bare SÅ charmerende og nuser! Virkelig dejligt temperament :inlove:

Ja, især når han havde øje på moooar :høhø: De billeder hvor han går er taget ved at jeg har sat ham i det ene hjørne af bordet, og så har han taget diagonalen over til Kira, og så kunne fotografen lige skynde sig at knipse imens :høhø:[/QUOTE]

Haha, ja det er jo da godt der er hjælpere til, når man har sådan en “mors-dreng” :smiley:

:ok:

[QUOTE=Susanne W;1136638]Jeg mødte ham jo i Aalborg, og han er gooodt nok sød :slight_smile: Men hans pelser virker altså som om der har været ild i ham og den nye pels vokser ikke så heldigt ud igen :wink: Han har både charme og selvtillid, men jeg ved ikke helt med lækkert hår - men hvad skal man også bruge det til, når man er SÅ sød og velafbalanceret :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

:lol:

For Filan Sus - elsker simpelthen dine beskrivelser af en Brush! :rock: :smiley:

[QUOTE=Vipstøsen;1136663]han er da skøn :wehuu:, må erkende at jeg helt klart mest er til de Peterbalds der har lidt pels.

Hvor mange forsk. slags “pels” er det nu de kan have… gerne med forklaring ;)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, jeg er helt enig - eeeeeelsker bare “Brushies”! :hjerte:
Ja, pels-forklaringen fik du af Kira, så der er vidst ingen grund til gentagelse :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Yeps :ok:

[QUOTE=Lykke;1136746]Han ser nuser fluffy ud - nærmest som et slankt får :hjerte:
(det ER altså sødt ment)

Jeg er lige lidt nysgerrig os… Bliver Peterbald delt mellem helfarvede og maskede som de andre kat IV eller er det ‘bare’ sammen race?
Og hvordan med på udstillinger? Hvordan bliver de delt op der?[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Og ja, som Kira skriver, er Peterbalden gruppe opdelt:
Gruppe 1: Alle fuldt farvede katte incl. tabbyer.
Gruppe 2: Alle fuldt farvede katte incl. tabbyer MED hvidt.
Gruppe 3: Alle katte med rødt, incl. tortier.
Gruppe 4: Alle katte med rødt, incl. tortier MED hvidt.
Gruppe 5: Alle maskede katte, med og uden hvid :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1136756]Aaah jeg syntes heller ikke jeg havde hørt om Iggy før… men jeg er en skovl til navne så jeg regnede bare med det var min dårlige hukommelse.

Hvor er han SØD. måske ikke specielt pæn, men pæn på den grimme måde man kun kan elske (lidt som Ib da han var lille og han ser jo helt hæderlig ud i dag ;))

Og jeg er SÅ spændt på hvad han kan lave :smiley:

JEVEHAENPÅLBÅL![/QUOTE]

Hahahah :smiley:
Njaaa… han er næppe en WW - men mindre kan også gøre det :wink:

Ja det bliver interessant hvad han kan bringe til vores danske PEB-piger :slight_smile:

Og det er så i øvrigt en klassiker blandt Kat. IV kræene! :smiley:

Men nej, han skeler normalt ikke - og jeg hár fået skæld ud af Kira, for at vise alle de grimme billeder frem af ham :tihi::ups: :wink:

/Mette