Når ordet Penthouse får en helt ny betydning

:klap::klap::klap:

Jeg ville godt bo der - sikke en udsigt, man må have :ok::ok:

Men den dag elevatoren ikke virker og jeg står med 4 fyldte indkøbsposer, bliver jeg godt nok muggen :tihi:

For ikke at tænke på, når der kommer flere poser kattegrus med GLS!

Ellers foretrækker jeg at bo nede ved jorden. Så er der ikke så langt ned, hvis jeg skulle falde ud af vinduet :yikes:

hvor er det fedt fundet på!

Jamen husk lige,at hvis man har råd til at bo der,så har man nok også en tjenestepige til hver hånd…mindst !
Så tænk ikke på problemer med fyldte indkøbsposer m.m…,det er der jo nok “folk” til at ordne :slight_smile:

[QUOTE=Hanne N;563540]Jamen husk lige,at hvis man har råd til at bo der,så har man nok også en tjenestepige til hver hånd…mindst !
Så tænk ikke på problemer med fyldte indkøbsposer m.m…,det er der jo nok “folk” til at ordne :-)[/QUOTE]

Ikke alle der har råd har nødvendigvis lyst til at have en maid på hver finger :slight_smile:

Pudsigt, men det ligner stilforvirring at slutte de bløde linjer af på den måde. Hvor i verden er det? :slight_smile:

:gruble::gruble:

Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at det er på Bornholm ??

Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at det er på Bornholm ??[/QUOTE]

Jeg mener jeg så det sidste år, ligger det ikke i Rønne?

Dubai hvor man kun får en byggetilladelse hvis man kommer op med en genial og speciel ide til udseende

:cool2:[QUOTE=cæsar;564436]Jeg mener jeg så det sidste år, ligger det ikke i Rønne?[/QUOTE]

Åh ja, nu husker jeg det. Nede i granitbruddet, ikke? Og kun toppen rager op over kanten… Så er det derfor, man ikke lige lægger mærke til det… :cool2:

Jeg elsker Dubai og Emiraterne. For dem der endnu ikke har været der, kan jeg kun anbefale det…

Fede strande, verdens højeste bygninger (Burj Khalifa), shopping center, Dubai mall, på over 40.000 kvadratmenter - det skal bare opleves!!!:uha::ok:

Og hotellerne:besvimer::besvimer:TOTAL LUKSUS.

Og hvis man er til dykning, så får man altså en oplevelse for livet. Tror jeg boede i havet den første uge:D