Når Slaggy har spist :-)

Sådan ser det ud når Slaggy har spist :tihi:
Vandskålen og madskålen plejer at stå med en god afstand, men når Slaggy spiser så foregår det således:

1: Hun hiver madskålen hen til vandskålen.
2: Hun tager maden op med poten og ligger det ned i vandet.
3: Hun fisker efter maden, hvilket resulterer i en masse vandpjaskeri.:rock:

Man er vel ikke en maine coon for ingenting :wehuu:

Og I får også lige et billede af synderen, mens hun ligger på det filtede uldtæppe, som jeg har lavet til dem :høhø:

-wehuu :wehuu::wehuu::wehuu:

Fin mis.

Herhjemme står den på store tunge skåle og en bakke under dem, en bakke med kant. Vandskålen oppe i køkkenvasken.

Generelt elsker jeg mine katte for altid at finde ting som ligger løst rundt omkring. Det giver sådan et dejligt ryddeligt hjem. :høhø: :tihi:

Sikken en dejlig synder :wehuu: :wehuu: :wehuu:
Det er da et vink med en vognstang, hun vil jo have vådmad :høhø:

Ej hvor hyggeligt altså - Det kan man kalde at spise med ma’ner! -LOL
Med de gode spiser ma’ner, kan du sagtens have hende den smukke med i byen. Gs :slight_smile:

Og altså hvor er hun smuk!! -wehuu

[quote=Denise;350493]Sikken en dejlig synder :wehuu: :wehuu: :wehuu:
Det er da et vink med en vognstang, hun vil jo have vådmad :høhø:[/quote]

Ja, åbenbart, men det har hun altså fået i dag :tihi:

[quote=Sheer;350436]-wehuu :wehuu::wehuu::wehuu:

Fin mis.

Herhjemme står den på store tunge skåle og en bakke under dem, en bakke med kant. Vandskålen oppe i køkkenvasken.

Generelt elsker jeg mine katte for altid at finde ting som ligger løst rundt omkring. Det giver sådan et dejligt ryddeligt hjem. :høhø: :tihi:[/quote]

Ja, det har jeg også godt overvejet - en bakke med kant.
Indtil videre har vi klistret måtten under skålene fast. Men så er det bare sjovt at sidde og løfte den, så tapen siger “RSSSSH!” (Ja sådan siger tape altså) :ups:

[quote=Blabl;350512]Ja, åbenbart, men det har hun altså fået i dag :tihi:

Ja, det har jeg også godt overvejet - en bakke med kant.
Indtil videre har vi klistret måtten under skålene fast. Men så er det bare sjovt at sidde og løfte den, så tapen siger “RSSSSH!” (Ja sådan siger tape altså) :ups:[/quote]

De har nogle gode i IKEA, de er også billige.

[quote=Kimilla;350510]Ej hvor hyggeligt altså - Det kan man kalde at spise med ma’ner! -LOL
Med de gode spiser ma’ner, kan du sagtens have hende den smukke med i byen. Gs :slight_smile:

Og altså hvor er hun smuk!! -wehuu[/quote]
Så kan hun snaske alle de andre gæster helt til :yatta:

Og tusind tak, det synes vi også hun er :wehuu:

ja, der er åbenbart flere definitioner på “vådmad” :tihi:

Jeg skal snart i IKEA, så sådan en hapser jeg da lige med så. Tak for tippet :thumbup:

…igen??? :stuck_out_tongue: :tihi:

Ja, du ville jo ikke med i tirsdags :thumbdown: Jeg venter stadig på dig! -surrender

Så må vi lave en tur i næste uge :smiley: …jeg mangler ikke noget…så går lige ind på deres hjemmeside og finder noget :fløjte: :klapper:

-LOLDu skal da have stof! Så du kan sy flere kattesenge, som Vívil kan flå. :tihi:

Og for de uindviede, så går mig og Itzy Bitzy i skole sammen :thumbup:

…dumme kat…brugte flere timer på den seng og så holder den i mindre end en dag :thumbdown: (tror han bedre kan lide britas nullerputseng :tihi:)

Ha ha ha…altså hvor jeg kender det. Mine 2 maine coon står og hiver fra hver sin side af madskålene. Selvom de har en hver, skal der hives - Også vandskålen! Så det må være et gen der ligger i dem.
Næ nu skal i se hvad en maine coon foretrækker af senge:

[quote=JeanetteW;350539]Ha ha ha…altså hvor jeg kender det. Mine 2 maine coon står og hiver fra hver sin side af madskålene. Selvom de har en hver, skal der hives - Også vandskålen! Så det må være et gen der ligger i dem.
Næ nu skal i se hvad en maine coon foretrækker af senge:[/quote]

Det må siges at være luksus -LOL

Jeg kom lige i tanke om det her billede, hvor hun er igang med at fiske:
:wehu: