Når tingene kører i ring (på en god måde)

Hvor det begynder er lidt svært men èt sted skal jeg jo begynde…så det bliver hvor EvaK kontakter mig fordi hun skal have en ny bund til sine smukke missedrenges burgardin. Hun sender mig et stykke stof, der så ikke kan bruges, men bunden bliver syet alligevel (af noget andet stof). Jeg får stoffet af hende og gemmer det.
Så render Anne ind i en smuk misling i Årborgs industrikvarter…idag kaldes Sille og sikkert p.t. drivvår med mindre Brian har været igang med neglesaksen. Sille bor hos Karina og familie og Karina fik et par smukke misser igår og har derfor bestilt et udstillingsgardin. Oven i det skal de også have en seng…og hvad sys den så i…JO EvaK’s stof.
Derfor er overskuddet større end det ellers ville have været og det kommer min hittekattekonto tilgode og dermed også en hittemis…som sagtens kan være en der er iblandt herinde.
Jeg syntes det er både en god, smuk og dejlig historie og med en morale (hvis man da kan kalde det det) der er til mange :ok:'er

:ok::ok::ok::ok::ok:

Ha ha, jeg har lige skrevet en pb til dig om det samme emne. Nemlig at jeg godt kan lide at hjælpe med mine penge, så du netop kan hjælpe nogle nye hittemisser.

Jeg har ikke det fysiske og psykiske overskud til selv at gøre noget, så min støtte kommer fra pengepungen.

Jo jo kørsel vil jeg gerne hjælpe med, men at yde den indsats som du gør for de fremmede katte, det må jeg sgi tage hatten af for. :tak:

Jeg har forresten en symaskine, måske du kunne tænke dig at arve den, for jeg har så mange andre projekter i gang at jeg ikke når at sy noget som helst. :ups:

TUSIND TAK, Karina…jeg vil gerne arve din symaskine, det er en yderst flot gestus OG din hjælp tager jeg også gerne imod, når/hvis det bliver aktuelt.
:tihi: du har lige indirekte været med til at give en nullerputseng idag. Til Rikkes to hittemisssepiger. Det tøsefarvede stof sengen er syet i, er doneret af dig…den er blevet rigtig fin :ok:

Jeg er helt enig med Karina og jeg bliver bare så glad, når det hele går op i en højere enhed, som er til gavn for en eller flere misser:tak:

Lidt OT…Jeg var liiiiige ved, at komme hjem med en kat mere i morges:ups:…hold fast, hvor var han lækker…sort, blød, kælen og passede liiiige ned i min inderlomme…desværre flash’ede han en ‘tuse’ i ørene og damen holdte meget bestemt på hun ‘ejede’ ham…jeg syntes ellers han lignede en’, som burde bo udenfor Ulsted:fløjte:

Ps. Hvornår kommer de mislingebilleder, som jeg BARE IKKE skal se:venter: