Natnat

Nu må I hygge Jer rigtig godt indtil senere idag, for nu varer det ikke lige så længe som det var gjort før min seng kalder… Jeg må jo lave arbejdet færdig jeg har startet -øøøvvvs
Pudse døre og male dem -brækkesig
Det forgår i haven i sol, så min ryg er total fyldt med soleksem -blåblå så om natten bliver god, tror jeg faktisk ikke på… -blåblå Nat nat alle…

Sov godt søde -zzz -zzz

Takkkkkkkkkkk, men min ryg klør -ked så jeg kan ikke finde hvile -ked
Medyng takkkkkkkkkk [smilie=hate-tunz.gif]

Altså Birgitte din natteravn - håber du får sovet ordentligt [bigloony]
Ellers har Matas åbent til noget godt rygcreme -jegkrydser
Altså hvis I kender Matas derovre på heden -høhø

Din stakkel…der er simpelthen ikke noget der kan klø som en rigtig god gang soleksem…

Nivea har en aftersun på spray…den virker lettere bedøvende når den kommer på og tager en del af den kløe du har. Husk også på at inden du går ud idag at smørre en solcreme på med meget høj faktor på ryggen ellers bliver det bare værre.

Natteravn -what Det tror da pokker, følger du slet ikke med i alle de indlæg brugerne når at kaste ud af ærmet, man bliver ski da helt rundforvirret -øøøvvvs
Jeg føler mig som denne smilie
Frem og tilbage frem og tilbage… nok er jeg ikke den hurtigste på tasterne… skal jo lige finde dem først

Nå men creme hjælper desværre ikke her, jeg er allergisk overfor sol, jeg slår ud med meget eksem de steder solen rammer kroppen, selvom jeg bruger en meget høj factor, bruger nemlig den samme som til tvillingerne på 3 år, men jeg vil ski ikke stå ude i dette vejr i overtøj og pudse og male døre.

Men nok bor jeg i det mørke jylland, men apotek tror jeg da nok findes… eller

Det positive er nu, jeg ikke helt skiller mig ud fra andre i huden, nu har den da i det mindste fået lidt kulør

Det klør som ind i pokker, og desværre er der ikke meget der hjælper, jeg får en recept crem diproderm hedder den, den er skrap fyldt med dårlige stoffer, men den hjælper (lidt)
Det skyldes, at jeg er alergisk overfor solens stråler, men hvordan hulen ungår man dem i disse dage, med mindre man er klædt på som en eskimo, eller bliver inde bag nedrullede gardiner -ked
Min egen læge holder ferie, jeg plejer ellers at få en sprøjte når det bliver rigtig slemt, og det er det faktisk i disse dage -ked

Birgitte, jeg begynder ca en månede før solsæsonnen med at spise solpiller. De forbereder huden på solen og hjælper mig rigtig meget. Siden jeg begyndte på det har jeg ikke haft soleksem der har været værd at tale om. Tror egentlig også at de ville hjælpe dig hvis du begynder nu. Jeg mener at de kan fås hos Matas, men da det er mange år siden at jeg har købt dem i Danmark kan jeg jo ikke være helt sikker. De er for øvrigt også selvbrunende, da de blandt andet indeholder karrotin.

Sad lige og læste på bøtten…der er Beta-carrotin, Vitamin E, Vitamin C, Zink, nogle fedtstoffer, kobber og en ting mere som jeg ikke er helt sikker på hvad er. Der er ingen E numre i og der står at de er klinisk testet…100% naturstoffer.

Hvis det ikke virker på dig har du jo kun mistet lidt penge hvorimod hvis det virker…

Din stakkel…som sagt tidligere så er jeg jo selv forhændværende solhader pga soleksem så jeg ved hvor træls du har det. Det eneste andet råd jeg kan give dig er at tage en stiv sjus inden du går i seng. Så sover du hurtigere… [bigloony]

Jeg led meget af soleksem da jeg var yngre, og jeg måtte have sådan noget skum på recept, det var virkelig godt. Og jeg lignede en der havde røde hunde, især på brystet og den øverste del af ryggen. Og så blev det til små blister efterhånden som det holdt op med at klø. Men jeg var også ivrig soldyrker engang, hmmm vist nok temmelig dumt.

Er det Carroten du spiser, for det har jeg prøvet hver dag i et år, det hjalp desværre ikke -ked

Ihhh det råd virker garanteret, størrelsen har vel ingen betydning -høhø
Ups det får mig til at lyde som en der gør sådan noget jævnligt, det gør jeg ikke, faktisk bliver jeg godt beruset af et godt glas rødvin, så på den front er jeg en billig quind [smilie=hate-tunz.gif]
Jeg sov faktisk ikke særlig godt, havde jo en sæk lopper på ryggen, idag har det bredt sig til nakke, og bryst -ked
Heldigvis har jeg ikke flere døre som skal pudses og males, så nu kan jeg bedre sætte mig i skykken [smilie=hate-tunz.gif]

Mit ligner faktisk ringorm -blåblå Blev behandlet i knap ½ år med nogle fanden i vildske dyre kapsler i blå og pink tror jeg de var, sluttede da man fandt ud af, at det var allergi og astmaeksem kombineret.
Når jeg er i udlandet starter jeg ferien med et skud i bagdelen af stærk binyrbarkhomon, to allergi tabletter dagligt, ny sprøjte gives efter 1 uge, det gør, at jeg kan solbade i ferien. Men men det er jo skrappe midler, og kroppen tager mere skade end den allerede har gjort.

Er det Carroten du spiser, for det har jeg prøvet hver dag i et år, det hjalp desværre ikke -ked[/quote]

Som jeg skrev tidligere så indeholder det mere end carrotin…det kan være´at sammen med noget af det andet der er deri at det hjælper…mig hjalp det

Er det Carroten du spiser, for det har jeg prøvet hver dag i et år, det hjalp desværre ikke -ked[/quote]

Som jeg skrev tidligere så indeholder det mere end carrotin…det kan være´at sammen med noget af det andet der er deri at det hjælper…mig hjalp det[/quote]

Vil du prøve at skrive mærket til mig, så jeg kan forsøge mig på de samme, det skader absolut ikke, tvært imod -thumbs

Hernede er de fra et firma der hedder Floressance og de hedder Solaire Control 3 actions. Har fundet noget på dansk http://www.trendsales.dk/main.asp?site= … _userinfo# lyder til at være det samme.

Men spørg hos matas…jeg er næsten helt sikker på at de har dem.

Ihhh tusind tak, jeg vil i næste uge til til Holstebro og se om jeg kan skaffe det, tak for hjælpen -bear -blomst

Hvis du ikke finder dem kan du købe dem her online http://www.leanatureboutique.com/solair … arid=13419

Tusind mange tak… linket er gemt -thumbs