Naturens kunstværker

Et par af dem jeg har fået hængt op her ude gratis i løbet af natten.

Den blå MCO er ikke fra naturen - den er fra Brita og hendes sne-elskende opførsel, der lige nu har fået hende til at vælge at ligge i en hule udenfor og snorkboble var med i prisen:-)

PS bemærk taget påløbegården! Jeg HÅBER det holder:-)

Det er virkelig nogle gode billeder :rock:, rigtig romantisk :wehuu:.

Desuden en smuk kat du har, ville dog ikke have lagt mærke til den hvis du ikke havde nævnt der var en :ups::tihi:

-what Ja, der er godt nok kommet polster på taget, og snetrykket kan godt blive tungt og så… :S Der er godt nok kommet meget sne inde i løbegården, på trods af nettet :slight_smile:

Hooold da op et tryk der er på taget -what Hvis jeg var dig ville jeg prøve at få lettet trykket lidt.
Super smukke billeder i øvrigt :thumbup:

Jeg kan ikke komme op for der er sne rundt om i 2 meters højde - tre nogle steder… men kan jeg slå op på taget tror I? Det tør kan jeg høre…

Tara er blot GODT klædt på :rock:
Du skal få noget af sneen af taget, ellers går det galt når tøvejret sætter ind, for så bliver sneen enormt tung.

Jamen kan du ikke kravle op på snedyngerne udenfor med en kost og så rage det ned? :tihi:

Jeg tror du skal skovle fri for sne rundt om løbegården og så få fat i en stige og få noget af sneen ned…så kan det ligge hvor der før var sneen som du inden har fjernet. Håber det giver mening:tihi:

Og så husk lige at få én til at tage et billede når du er igang :thumbup::høhø:

Vores net på løbegården buede også ned som dit, og der tog vi en kost og bankede nedefra og op på net taget. Okay vi blev da lidt hvide i hovedet, men taget buer så ikke lige så meget mere. Og som Brita skriver så bliver sneen meget tung når det begynder at tø.

Jeg ville også sørge for at banke sneen ned fra løbegårdstaget med en kost! Vores hegn gik istykker og vi har slet ikke haft så meget sne som jer! Heldigvis ku manden nemt lave det igen, men misserne fik stuearrest ind til det var gjort og det er da lidt ærgeligt.

Jeg har lignende trådnet i løbegården. Når der ligger sne på det slår jeg på det nedefra, så sneen drysser igennem taget.

Tusind tak -Jeg skal se om jeg kan nå det - er vd at grave min bil fri og det haster mere lige pt… der ligger dælme 3 meter fygesne rundt om ALT udenfor og jeg skal til KBH i morgen.

Ellers må jeg lige se hvad jeg gør med den gård…

Tak