Navlebroksattest - stamtavle eller formular?

Ja, jeg læste lige det nye Kattemagasin her til aften :slight_smile:

Deri står at navlebroksattesten skal være bag på stamtavlen når man indsender den - men hvorfor i alverden findes der så en formular på FDs hjemmeside, som man kan printe ud og udfylde?
Er formularen så ugyldig, eller er det en fejl i det skrevne? :slight_smile:

Man kan selv vælge hvad man vil benytte. Jeg har altid benyttet en fotokopi af stamtavlen :slight_smile:

Nu er det jo ikke alle katte i hele verden, der har en FD-stamtavle med et fortrykt felt til en navlebrokattest :slight_smile: Nej, attesten er ikke ugyldig, men det letteste er bare - på FD-registrerede katte - at dyrlægen sætter dato, stempel og en krusedulle i feltet på stamtavlen.

Annie - Sådan har jeg også troet det, og studsede derfor over det og vil da gerne have styr på det inden jeg skal ansøge om mine første stamtavler :tihi:

Ja, jeg foretrækker så attesten, for den kan jeg printe, og den anden skal jeg i en butik og få taget kopi af, hehe…

jeg får altid en attest med fra den dyrlæge der har lavet det første sundhedstjek, og så stempler min egen dyrlæge i tavlen ved 1. besøg der. det er når jeg køber

killinger herfra har tavle, alle vaccinationer og stempler i orden inden de flytter