Nedsættelse af ejendomsvurdering?

Hej -

er der nogle kattegale som har søgt nedsættelse af ejendomsskat - eller som ved hvad der liiiige er vigtigt at få med?

Hilsen en kommende boligejer :slight_smile:

Hvor stor en forskel taler vi om? Er det et spørgsmål om, at huset er vurderet markant højere end den pris, I har givet?

Det vigtige at få med er jo sådan set jeres argumenter for, at ejendomsvurderingen skal nedsættes (også hvis tilsvarende huse i området er vurderet lavere).

hmmmm mine forældre fik engang nedsættelse af ejendomsværdien, da der er ca 2 km til nærmeste offentlige transport…ved selvfølgelig ikke om det er noget du kan bruge…

men ellers må du pb mig så skal jeg spørge min gemal, han er langt bedre inde i de ting end jeg er…

Huset er vurderet til 2.200.000 og vi har givet 750.000 under denne pris…

Huset er generelt i dårlig stand…

Nabohuset er i bedre stand (dog lidt mindre kvm) men det har en ejendomsvurdering på 1.450.000

[QUOTE=Margrethe;816821]Huset er vurderet til 2.200.000 og vi har givet 750.000 under denne pris…

Huset er generelt i dårlig stand…

Nabohuset er i bedre stand (dog lidt mindre kvm) men det har en ejendomsvurdering på 1.450.000[/QUOTE]

Jamen, så har du allerede nogle af argumenterne klar :slight_smile:

Bare det er nok :smiley:

Hvis der er flere huse i nabolaget, der er bare nogenlunde sammenlignelige og har en lavere ejendomsvurdering, så tag dem med også :slight_smile: