Hvordan laver I de der nedtællings-ting, som flere har haft nederst i deres indlæg?
Jeg er nemlig i gang med en nedtælling!
Du kan bare klikke på min - så kommer du direkte til siden den er lavet med…så er det bare igang med at vælge og vrage imellem de maaaaange valgmuligheder
Hihi - må prøve senere, det lykkedes ikke nu.
Min chef altså: 3-sidste dag, jeg passer telefon, og så giver hun sig til at instruere mig i at tage den på den rigtige måde - den samme, som jeg hele tiden har brugt…
Hvorfor?
Jo, jeg hører lige på et diktat fra ca kl 13, at hun igår glemte at sende diktater til mig kl 12! Dvs hun har begået en fejl, utænkeligt! Nogen må have høvl!
Godt, at jeg gik til tiden igår i stedet for at vente GG
Du huskede vel at fortælle bossen, at fordi hun ikke kan finde ud af at udføre sit arbejde, så gælder det ikke alle?
Uhhh… jeg ville i den grad have ønsket, at jeg i sin tid havde haft dine muligheder…
At være opsagt - og derfor kunne sige sin helt reelle mening!!! For hvad kan fjoget dog gøre mig???
Jeg er altså lidt nysgerrig, for du har skrevet tidligere, at du arbejder hos en ørelæge, og jeg var tidligere hos et firma, hvor vi havde mange ørelæger som kunder, så måske er det en, jeg kender :?
Jeg har også prøvet ved at trykke på din Tana, men jeg kan sgi ikke finde ud af det, øv øv.
På den første side kan du klikke på den overskrift der er relevant for det der skal tælles ned til - jeg klikkede på event.
Først skal man skrive den begivenhed der skal tælles ned til - i mit tilfælde Depeche Mode i Parken. Så vælger man datoen for begivenheden - og dags dato og klokkeslæt.
Trykker next og så kan man bladre omkring 20 sider igennem og vælge baggrundsbaren som der skal tælles ned på, i mit tilfælde et nodeark.
Trykker next igen og så skal du vælge tingen der kører på baggrundsbaren og tæller ned - i mit tilfælde en rød ballon.
Trykker next igen og så bliver du bedt om at tage stilling til om animationen skal være til lys eller mørk baggrund.
Trykker next igen og så kan du se det endelige resultat øverst. Hvis der er noget der er glippet trykker du bare previous til du kommer til det punkt der skal rettes.
Så scroller du lidt ned på siden, og så ligger der to vinduer med koder til animationen. I skal vælge den der ikke hedder html hvis den er her til forum - og så er det bare herind og kopiere koden ind i jeres signatur.
Alternativt kan I bare sende en PB til mig med begivenhed og dato, så skal jeg gerne lave en bar til jer og sende koden retur i en PB -høhø
Tak for hjælpen, jeg vil lege lidt med det.
Øv…jeg har ikke noget at tælle ned til. Skulle da lige være min 40 års fødselsdag…men det er jo først om 20 år og noen måneder
Hmmm med den tælling du præstere her, så har du i høj grad brug for en der kan tælle for dig -engel-engel
[quote=MiSi;207601]Hvordan laver I de der nedtællings-ting, som flere har haft nederst i deres indlæg?
Jeg er nemlig i gang med en nedtælling![/quote]
hvad tæller du ned til? hvahvahva?
:)
Ja, jeg er også en lille-lille-bitte-bitte smule nysgerrig.
Søde venner… Hvor er I dejlige … til at få mit liv igen - til at komme op til overfladen - det job har literally været tæt på at tage livet af mig, mit helbred har ialtfald lidt under det.
Tænk jer en Gordon Ramsay som chef - en, som godt ved, at min far hers(k)ede ved at råbe og skælde - og som så gør det alligevel.
Jeg var ved at lave en tråd om det.
I dag var sidste dag i kontakt med Gordine.
På mandag tager jeg ud og skriver den sidste bunke journaler, og har et par ting samt et brev med. Da er hun ude af landet.
Engang var vi hinandens mest loyale venner. Det er long past and gone!
Selv hendes mor (som jeg har god kontakt til) siger, at hun ikke kan kende sin datter igen.
Lige nu flader jeg ud. En utrolig indre ro ved ikke hele tiden at tænke på at kunne sove i tide til at få en nogenlunde mængde søvn, før jeg skal tidligere op, end jeg har fysik til.
Go nu nat -kat1
Det lyder rædsomt
Sov godt
Det var det også.
ILM