Neeeej.......TAK

Der sker også i lille Danmark. -what

Jeg ville ønske, at vi kunne blive fri for alle disse sensationshistorier
her på Kattegale.

Hvad mener I andre…:?

Som altid synes jeg at folk skal have lov at poste hvad de vil…

Jeg undgår ganske enkelt at læse de debatter jeg ikke har lyst til at læse eller deltage i. :slight_smile:
Det står alle frit for - som altid :slight_smile:

Så længe folk laver en sigende overskrift, så man ved, hvad man går ind til - eller går uden om - så er jeg enig med Rimmen. :slight_smile:

// Martin

[quote=Rimmen;290397]Som altid synes jeg at folk skal have lov at poste hvad de vil…

Jeg undgår ganske enkelt at læse de debatter jeg ikke har lyst til at læse eller deltage i. :slight_smile:
Det står alle frit for - som altid :)[/quote]

Generelt set er jeg enig med Rimmen :thumbup:

Når det så er sagt så må jeg indrømme at jeg ikke aner hvilken debat eller historie du tænker på, herinde på KG ?:sorry:

Tja, det er hårdt at læse om. Når man som dyreelsker falder over artikler og billeder om mishandlede dyr skærer det i hjertet.

Det hører måske ikke hjemme på et kæledyrsforum, man kan selvfølgelig gå uden om disse indlæg. Det betyder ikke at man vælger at lukke øjnene for at det sker, men at man bare helst ikke vil læse om det.

[quote=DaneX;290400]Så længe folk laver en sigende overskrift, så man ved, hvad man går ind til - eller går uden om - så er jeg enig med Rimmen. :slight_smile:

// Martin[/quote]
Åh ja, dét også naturligvis :slight_smile:

[quote=Rimmen;290397]Som altid synes jeg at folk skal have lov at poste hvad de vil…

Jeg undgår ganske enkelt at læse de debatter jeg ikke har lyst til at læse eller deltage i. :slight_smile:
Det står alle frit for - som altid :)[/quote]

Jeg er helt enig :slight_smile:

De mere voldsomme debatter bør vi alle nok huske at advare i. Jeg tænker på den tråd du (Mona) nævner og andre i den stil.

Store røde bogstaver, så man ikke er i tvivl, kan hjælpe på forståelse af emnets karakter :ok: (Hvis det er med voldsomme og blodige beskrivelser/billeder)

[quote=Rimmen;290397]Som altid synes jeg at folk skal have lov at poste hvad de vil…

Jeg undgår ganske enkelt at læse de debatter jeg ikke har lyst til at læse eller deltage i. :slight_smile:
Det står alle frit for - som altid :)[/quote]

Det er jeg ikke enig i. :slight_smile:

Den tråd, som jeg henviser til bl.a.
Der kan du ikke se, hvad tråden handler om…
Og det sker altså ofte…

[quote=Helene K;290401]Generelt set er jeg enig med Rimmen :thumbup:

Når det så er sagt så må jeg indrømme at jeg ikke aner hvilken debat eller historie du tænker på, herinde på KG ?:sorry:[/quote]

Denne her: [ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=13986”]Set i avisen Det sker også i lille Danmark - De Kattegale Debatterer[/ame]

[quote=Mona Jensen;290406]Det er jeg ikke enig i. :slight_smile:

Den tråd, som jeg henviser til bl.a.
Der kan du ikke se, hvad tråden handler om…
Og det sker altså ofte…[/quote]
Jeg har ikke læst den :slight_smile:

Men voldsomme emner bør man altid advare om i overskriften, hvilket der også er rig mulighed for… :slight_smile:

[quote=Mona Jensen;290406]Det er jeg ikke enig i. :slight_smile:

Den tråd, som jeg henviser til bl.a.
Der kan du ikke se, hvad tråden handler om…
Og det sker altså ofte…[/quote]

Der er en ked-af-det smiley foran og når man holder markøren over overskriften, kommer de første mange linier frem … så man har mulighed for at skimte om det er noget man har lyst til at læse, uden at klikke sig ind i tråden -surrender

ah tak :thumbup: Jeg giver min feber tågede hjernen skylden for jeg er lidt sløv i optrækket :thumbdown:

Må indrømme at jeg synes at sådan nogle emner er ubehagelige, men kan godt forstå at folk poster dem for at få luft for den vrede/sorg man kan føle over sådan noget sker her i dk… Men jeg synes også der blevet givet en advarsel om at det er et ubehageligt emne i og ved man kan give det prefix som “set i avisen”, da det jo primært er der fra de historier kommer fra