Negativ....... august '11

:slight_smile:

Vi må vist have en ny negativtråd, da den anden er blevet meget lang…

Man ser ellers, at nogen mener at vi kun må være negative om mandagen - men næ nej - det var da et negativt forslag :høhø::høhø:

Lige nu er jeg såmænd negativ over, at Rumba endnu en gang har skiftet køn og nu er en han igen… :venter::venter::venter:

jeg er negativ over min hånd. Lægen har forbudt mig at cykel-træne i dag, når jeg skal på arbejde i eftermiddag/aften :S
og opfører den sig ikke snart, så skal jeg ind til kirurgen igen og have den undersøgt grundigere… det var jo ligsom ikke meningen, at springet skulle komme tilbage!

Jeg er negativ over, at den lige om lidt står på Forbyggende underlivsundersøgelse for celleforandringer hos lægen!!!
Jeg haaaaader det!!!
Har lovet mig selv en lille shoppetur bagefter…bare for at tage tankerne lidt fra det!!

[QUOTE=Sannela;652237]Jeg er negativ over, at den lige om lidt står på Forbyggende underlivsundersøgelse for celleforandringer hos lægen!!!
Jeg haaaaader det!!!
Har lovet mig selv en lille shoppetur bagefter…bare for at tage tankerne lidt fra det!![/QUOTE]

:trøste: :hjerte: :trøste:

Undersøgelsen er jo ikke slem…det er ventetiden bagefter, der er slem…

Men… shop du bare igennem :rock:

[QUOTE=Tante Tut;652238]:trøste: :hjerte: :trøste:

Undersøgelsen er jo ikke slem…det er ventetiden bagefter, der er slem…

Men… shop du bare igennem :rock:[/QUOTE]

Jeg syntes nu også jeg godt kunne undvære undersøgelsen…
Jeg tager på bagagerumsmarked i Søndervig…det er så hyggeligt!!

Det er da ikke negativt. Det er rigtig hyggeligt og lige i baghaven

Jeg er negativ over at fys’en har aflyst træning i dag … jeg skulle en masse i Næstved bagefter, men nu bliver det først i morgen og der er sikkert alt det udsolgt, jeg skulle have :S
Stadigvæk negativ over at komfuret er stået af, for det jeg havde foberedt i går, SKAL steges i ovnen :argh: … måske jeg skulle høre min veninde ad, om hun har planlagt hvad de skal spise i aften, hvis nej, så kunne jeg bare købe lidt mere kylling og skrælle lidt flere rodfrugter og ta’ over og bruge hendes ovn :?

[QUOTE=Skattekat;652273]Jeg er negativ over at fys’en har aflyst træning i dag … jeg skulle en masse i Næstved bagefter, men nu bliver det først i morgen og der er sikkert alt det udsolgt, jeg skulle have :S
Stadigvæk negativ over at komfuret er stået af, for det jeg havde foberedt i går, SKAL steges i ovnen :argh: … måske jeg skulle høre min veninde ad, om hun har planlagt hvad de skal spise i aften, hvis nej, så kunne jeg bare købe lidt mere kylling og skrælle lidt flere rodfrugter og ta’ over og bruge hendes ovn :?[/QUOTE]

Ihh altså det ER da positivt, tænk hvad du sparer af penge :cool:

komfuret er da osse positivt, hvis du får en hyggelig middag med veninden :thumbup:

Nej, for jeg maaaaangler … :cry:

I aften, ja … men jeg har ikke råd til at køre over til hende, hver gang jeg skal bruge en bageovn (hvilket gudskélov ikke er så tit :tihi:), så deeeet … :never:

Og så bliver jeg pisse negativ over, at du begynder at se lyst på på mine negativer … :venter:

[QUOTE=Skattekat;652294]
Og så bliver jeg pisse negativ over, at du begynder at se lyst på på mine negativer … :venter:[/QUOTE]
Ja det ødelægger lidt en god tråd, sådan at “omvende” alle indlæg… :tihi:

det er da negativt, at nogle ikke kan se det positive, i det negative, det er da negativt at være negativ, når det er meget sjovere at være positiv, hvis det altså ikke er HIV-positiv, eller positiv-drægtig når det hellere skulle være negativt…hmm eller nowet :what::what::surrender1:

:uha: :uha: :uha:

Marianne - Marianne ?!

Tror, at du skal gå ind i skyggen og drik RIGELIGT med væske… :p:tihi:…er bange for, at du er ved at få et hedeslag :yikes:

Fordi jeg på andet døgn har det SÅ dårligt. Det kan da ikke passe, at det kan tage så hårdt på en at blive lidt dehydreret. Men hvad pokker er der så i vejen :frowning:

MØGUNGER :doh::doh: :eksplosion::eksplosion::eksplosion::eksplosion::eksplosion::dokdok::dokdok::dokdok::argh::argh::argh:

UD AF MIN BUTIK… øhhh - SVØMMEHAL! :venter::venter::venter::venter:

bedst som solen skinnede, så brager det igen ned med regn, sådan føler jeg det. Claus sagde sit job op efter kun knap 3 uger på Sjælland, det fungerede bare ikke for ham og han var ked af det. Han havde så fundet andet job her i Jylland og aftalt start på mandag… takkede i mellem tiden også nej tak til et 3 job da han jo havde fundet og nu bare skulle nyde denne uges ferie. Jo tak. Han ringer så som aftalt til sin nye chef i aften for at aftale møde tidspunkt på mandag. Han har sgu fundet en anden som boede tættere på, det vil sige Claus nu står uden job igen og til karantæne i a-kassen da han selv har sagt op - Jeg har bare tudet i aften, kan slet ikke få det til og hænge sammen nu

MVH
Gitte

Jeg har søgt og søgt efter de “perlesutter” og kan bare ikke finde dem. De er fra Colore Per Favore. Kan ikke lide dem de altid har at finde i Føtex. - Men ak, de andre må være total udgået fra markedet. :frowning:

Blev vækket af telefonen og da jeg svarede, var der bare en masse støj på linien og en kvinde i det fjerne der blev ved med at sige: alo … alo :doh:

Jeg har den trælseste hyletone i det ene øre!

Jeg får det dårligt af den her varme!

Jeg hader min tandlæge skræk. jeg har SÅ ondt i min ene tand, men tør ikke tage der ned :S

Det klør på min ryg, og jeg kan ikke nå :argh:

Jeg er negativ fordi jeg for 15½ gang i sommer skal høre en stakkels mus blive jagtet af Njord. Det løber mig altså koldt ned af ryggen når de skriger. BAre han ville slå dem ihjel med det samme.

Jeg vil have en have NUUUUUUU! Er så træt af at være indlukket i en lejlighed hvor der kun er en altan! Vil så gerne flytte et sted hen hvor der er en have. Men det bliver først om nogle år, da der først skal spares op til det +skal jo lige have tilbudt et sted :høhø:

Mine myggestik kløøøør!

Jeg sov kun 5 timer her inat pga. der var så varmt at jeg ikke kunne sove :thumbdown: