Negativ....... august '11

kom nu - bliv så 16:30! jeg hader ventetid!

og hvor er det typisk - 15:10 :? Hvad sker der lige for de 1½ måneds spring der er sket i overtagelsestiden siden i sidste uge :S armen altså!

Hvis ikke nuværende lejer vil være med til overtagelse en måned før, så må jeg ringe ind til boligselskabet og klage min nød - det her har jeg simpelthen ikke tålmodighed til… jeg kan da ikke overtage noget, samme dag, som jeg skal ud af den her… :S

En del bruger her inde snakker om is og jordbærkager og is og jordbærkager og is og jordbærkager og is og jordbærkager og is og jordbærkager og is og jordbærkager.
Og jeg må ikke få nogen af delene. Heldigvis har jeg en gulerod eller to jeg nu vil spise:wehu:

jeg vil hente mig en milkshake vil jeg… det må da kunne berolige en smule på nerverne :?

Og nu snakker Pia om milkshake :what::what::what:

Når hvis det kan dulme nerverne Pia så er det dig vel undt.

ARGH! Har hentet bilen fra rep i dag. Og de mangler stadig at lave en af tingene. SKOD! Så skal jeg IGEN stå uden bil når den skal afsted igen. BIP & PAPIR!!!

Når det nu er i den negative tråd, så må det være sådan en sag med hirse og tang, der smager ad pommerns til … :wink:

Nå, og jeg er i øvrigt negativ over, at det ikke er fredag aften NU, så jeg har ferie!!!

Jeg er så negativ fordi vores køle/fryseskab gik i stykker i morges så vi måtte ud at købe et nyt…det var ikke mere end 4 år øv…det er simpelthen noget af det kedeligste at købe…

Jeg er negativ idag, og sorry, hvis jeg oversvømmer tråden

  • har sovet elendigt i nat, været vågen for hver 2. time uden anden årsag en drømme :frowning:
  • er af åbenlyse årsager så træt som et alderdomshjem :frowning:
  • ingen af mine misser gider putte… de vil ud i regnvejret???:dokdok:
  • det skifter mellem st regne og lade være, så har til nu flyttet tørrestativ frem og tilbage 3 gange, nu ligger tøjet i tørretumbleren.:venter:
  • har INGEN penge, fuck up i kommunens data :frowning:
  • havde glædet mig til let aftensmad (rester) men taber fadet på gulvet så det smadrer og maden naturligvis er historie :frowning:
  • fordi misserne synes let regn er sjovt, ligner min vindueskarm nu en muddergrøft :yikes:
  • for at gøre det perfekt lader jeg mig dumpe ned i min sofa, hvorved den knækker en tværpind i bunden så den nu ligner en solvogn :argh:

NU er det fandme nok… finder min dyne og kalder på kattene… det er tid til at se tv… njaaaa film, for tv sender mest genudsendelser :eksplosion:

Jeg er negativ fordi der stadig er betændelse i min tand så skal på penicillin i 2 uger mere:knotten:

min læge kan virkelig ikke lide mig - jeg giver ham for meget arbejde… (nå ja, jeg kan heller ikke lide ham!)
så ringede man ind - hånden gør stadig ondt og er stadig hævet, har nu også problemer med at strække fingeren…
nå ja - og fik næseblod igen i morges, småfeberen hænger ved og jeg er stadig møgsvimmel…

så nu skal jeg ind til blodprøver en gang inden 14 i dag for, at få tjekket infektionstal osv. - skal nok blive spændende!
og han vil få bestilt tid til, at få tjekket min hånd ved kirurgen igen - det er nu en gang ham, som har mest forstand på det.

Jeg er negativ fordi, at jeg har blærebetændelse…
Jeg er negativ fordi jeg er så svimmel og har en stikkende smerte i siden af maven…
Svimmelheden skulle være pga. det medicin jeg får for denne blærebetændelse…
Og er negativ fordi jeg føler mig svag, og mest har lyst til at ringe til lægevagten, men ved at de sender mig hjem igen fordi jeg ikke har feber…

Jeg har aldrig feber… ikke engang dengang med galdeblæren hvor infektionstallet var på 117!

[QUOTE=DK Sugieh;657119]Jeg er negativ idag, og sorry, hvis jeg oversvømmer tråden

  • har sovet elendigt i nat, været vågen for hver 2. time uden anden årsag en drømme :frowning:
  • er af åbenlyse årsager så træt som et alderdomshjem :frowning:
  • ingen af mine misser gider putte… de vil ud i regnvejret???:dokdok:
  • det skifter mellem st regne og lade være, så har til nu flyttet tørrestativ frem og tilbage 3 gange, nu ligger tøjet i tørretumbleren.:venter:
  • har INGEN penge, fuck up i kommunens data :frowning:
  • havde glædet mig til let aftensmad (rester) men taber fadet på gulvet så det smadrer og maden naturligvis er historie :frowning:
  • fordi misserne synes let regn er sjovt, ligner min vindueskarm nu en muddergrøft :yikes:
  • for at gøre det perfekt lader jeg mig dumpe ned i min sofa, hvorved den knækker en tværpind i bunden så den nu ligner en solvogn :argh:

NU er det fandme nok… finder min dyne og kalder på kattene… det er tid til at se tv… njaaaa film, for tv sender mest genudsendelser :eksplosion:[/QUOTE]

Du må undskylde men… :lol: jeg kom altså sådan til at grine da jeg læste om alle dine genvordigheder. Det er da dårlig karma så det vil noget! har du lige smadret et spejl eller mon det kun var en endagsforestilling? :trøster:

Det koster at være syg. Jeg er 10 sider (!) bagud her på KG :surrender1:

Må nok erkende, at det får jeg aldrig hentet ind. På et tidspunkt må jeg bare markere alt som læst og starte på en frisk. ØV, så går jeg glip af noget :thumbdown:

Jeg kan ikke finde kvitteringen på mit spejlreflekskamera som er gået i stykker :ked:

Jeg er negativ over at jeg skar mig i fingeren da jeg skulle skære kartofler! Og den kniv jeg skar mig med er altså über über skarp :frowning:

Jeg er negativ fordi Gismo har valgt at stikke af 2 gange idag. Og har strintet igen. :frowning:

Jeg er negativ over at alle de lejligheder vi kigger på og er interesserede i, altid ender med at blive taget for næsen af os :thumbdown:

[QUOTE=Mette S;653266]

Det klør på min ryg, og jeg kan ikke nå :argh:[/QUOTE]

:tihi::tihi::tihi:

Fordi Celina griner af mig! :tihi:

Så gør dog for en gang skyld hvad jeg siger du skal i stedet for at glo fjernsyn til langt ud på natten eller spille små-dumme Flash-spil eller spilde alt dit liv på et indholdsløst forum. Det får du hverken skrevet din opgave af, så du kan få dig et fast arbejde, og vi får såmænd heller ikke vasket tøj, så alt er klar til når vi flytter ud i lejligheden. :mad:

:GRR: :GRR: :GRR:

Nu fik jeg luft igen.