Negativ....... September 2011

Godt nok er det ikke august mere, men…

hold &%¤# en tycho brahes dag i dag… Nu går jeg snart meget forsigtigt op i seng og håber at verden er mindre spejlvendt i morgen…

Se selv:

Går i bad og min normale shampoo er bare IKKE i brusekabinen som den plejer. Np der er en anden. Ikke så god, men brugbar.
Kommer nedenunder og opdager at Phumba har slået mit store fine nye vinglas (nærmest en pokal) i stykker.
En af kattene har så også danset fandango på modelbanen, Manden mangler en lille godsvogn + et sæt hjul. De er som sunket i jorden
Han vil så rette op på skaderne og ordne noget ved modelbanen som er på en meget stor plade som KAN flyttes, med to menneskers hjælp. Den skal vendes ½ omgang så han kan komme til.

Da han ta’r ved den er der en ledning der hænger fast i en kasse hvor alle de dyre lokomotiver befinder sig. KRASH ned på gulvet med dem, 10.000 stykker dyre tog spredt.
Jeg kører en tur med den ældste som har haft en dårlig dag og har brug for frisk luft - det er der ikke når Far sidder og jamrer (fuldt forståeligt) over sine kvaste skatte…

På turen siger det pludselig BANG og jeg får to stenslag i forruden

Tager afsted på arbejde og da jeg sætter mig ind i bilen - lidt forjaget - smækker jeg bildøren i på min ene finger!

På arbejde er alting kaos pga et afsporet tog på Sjælland. Alle tog er forsinket mindst en time. Jubii…

Kommer afsted i et rettidigt tog mod Frederikshavn, med 6-8 passagerer (dagens lyspunkt)
Kaffemaskinen virker ikke i det tog, så ingen kaffe til hverken mig eller andre.

Lynlåsen på min computertaske bestemmer sig til at gå i stykker så den slet ikke virker mere.

Kommer endelig hjem og da jeg skal krydse sporet for at komme hen til min bil træder jeg forkert, vrikker om og knalder højre knæ ned i en af de store skruer som skinner nu engang er sat fast på svellerne med. Computeren skøjter afsted (håber den overlevede… jeg tør ikke kigge i dag) og jeg ligger der midt i sporet som en væltet skildpadde, fordi min rygsæk som er fyldt med tunge bøger vi SKAL ha’ med os er røget helt op i nakken på mig så jeg ikke kan rejse mig. Plus min fod og knæ gør så ondt at jeg bare har lyst til at rulle mig sammen og tude. Heldigvis var der da i det mindste ikke fyldt med mennesker der ku’ stå og grine…

Kommer på benene og konstaterer at der er gået hul på mine uniformsbukser. Som har 45 dages leveringstid når man er heldig og som koster en hulens bunke uniformspoint. Det var så DEN vinterfrakke i år…

Vakler hen til min bil og kommer til at køre et langt stykke efter nogle håndværkere på vej hjem der åbenbart har al tid i verden…

Hjemme er lysstofrøret på badeværelset gået ud og en eller anden har været i bad og anbragt vores dryppende bruser så den ku’ pladre ned i det kattesand jeg ellers lige havde skiftet i bund tidligere i dag…

Så nu VIL jeg ikke mere.

Og det værste er at den næste RIGTIGE Tycho Brahes dag er den 10… Jeg gider ikke en gang til!

Men… som et plaster på såret blev jeg mødt af Ozzy som kom nedenunder og storspindende hilste mig velkommen hjem. :hjerte:

(ja der må godt grines. Det gør jeg nok osse selv… om nogle uger… :wink: )

Kunne aldrig falde mig ind at grine. Sikke dog en frygtelig dag :trøste:
Eneste trøst må være at det da kun kan blive bedre Du trænger helt sikkert til sådan en her :kram:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;674983]Godt nok er det ikke august mere, men…

hold &%¤# en tycho brahes dag i dag… Nu går jeg snart meget forsigtigt op i seng og håber at verden er mindre spejlvendt i morgen…

Se selv:

Går i bad og min normale shampoo er bare IKKE i brusekabinen som den plejer. Np der er en anden. Ikke så god, men brugbar.
Kommer nedenunder og opdager at Phumba har slået mit store fine nye vinglas (nærmest en pokal) i stykker.
En af kattene har så også danset fandango på modelbanen, Manden mangler en lille godsvogn + et sæt hjul. De er som sunket i jorden
Han vil så rette op på skaderne og ordne noget ved modelbanen som er på en meget stor plade som KAN flyttes, med to menneskers hjælp. Den skal vendes ½ omgang så han kan komme til.

Da han ta’r ved den er der en ledning der hænger fast i en kasse hvor alle de dyre lokomotiver befinder sig. KRASH ned på gulvet med dem, 10.000 stykker dyre tog spredt.
Jeg kører en tur med den ældste som har haft en dårlig dag og har brug for frisk luft - det er der ikke når Far sidder og jamrer (fuldt forståeligt) over sine kvaste skatte…

På turen siger det pludselig BANG og jeg får to stenslag i forruden

Tager afsted på arbejde og da jeg sætter mig ind i bilen - lidt forjaget - smækker jeg bildøren i på min ene finger!

På arbejde er alting kaos pga et afsporet tog på Sjælland. Alle tog er forsinket mindst en time. Jubii…

Kommer afsted i et rettidigt tog mod Frederikshavn, med 6-8 passagerer (dagens lyspunkt)
Kaffemaskinen virker ikke i det tog, så ingen kaffe til hverken mig eller andre.

Lynlåsen på min computertaske bestemmer sig til at gå i stykker så den slet ikke virker mere.

Kommer endelig hjem og da jeg skal krydse sporet for at komme hen til min bil træder jeg forkert, vrikker om og knalder højre knæ ned i en af de store skruer som skinner nu engang er sat fast på svellerne med. Computeren skøjter afsted (håber den overlevede… jeg tør ikke kigge i dag) og jeg ligger der midt i sporet som en væltet skildpadde, fordi min rygsæk som er fyldt med tunge bøger vi SKAL ha’ med os er røget helt op i nakken på mig så jeg ikke kan rejse mig. Plus min fod og knæ gør så ondt at jeg bare har lyst til at rulle mig sammen og tude. Heldigvis var der da i det mindste ikke fyldt med mennesker der ku’ stå og grine…

Kommer på benene og konstaterer at der er gået hul på mine uniformsbukser. Som har 45 dages leveringstid når man er heldig og som koster en hulens bunke uniformspoint. Det var så DEN vinterfrakke i år…

Vakler hen til min bil og kommer til at køre et langt stykke efter nogle håndværkere på vej hjem der åbenbart har al tid i verden…

Hjemme er lysstofrøret på badeværelset gået ud og en eller anden har været i bad og anbragt vores dryppende bruser så den ku’ pladre ned i det kattesand jeg ellers lige havde skiftet i bund tidligere i dag…

Så nu VIL jeg ikke mere.

Og det værste er at den næste RIGTIGE Tycho Brahes dag er den 10… Jeg gider ikke en gang til!

Men… som et plaster på såret blev jeg mødt af Ozzy som kom nedenunder og storspindende hilste mig velkommen hjem. :hjerte:

(ja der må godt grines. Det gør jeg nok osse selv… om nogle uger… :wink: )[/QUOTE]

:trøste::trøste::trøste::trøste::trøste: :knuser:

Ny måned, ny tråd.

Jeg er lettere negativ over at min mave syre værken reagere på A38, havregryn eller medicinen mod mave syre… Nej nej… Den bliver bare pæn ved med at over producere… Og oven o det så har jeg fået inst i en sene som løber fra under læben og op i tykke musklens øverste hæftning… Og efter som at ens synkning trakker i underkæbens muskulatur… Så gør det bare så fandens undt.

Og net op fordi det gør så ungt og mit emunsyre production er i overdrave… Ja så producere jeg så også meget mere south, som jo værken gør at jeg får mindre undt i selen og ej heller hjælper på at bringe mavesyren i orden… Nej nej… Det gør kun det hele meget være… Så jeg er mega negativ på mit spyt prodution

Møgbil! Fik ny generator i sidste uge. Igår måtte den igen på “mandags aftale” hos mekanikeren for at få en ny diesel fødeslange! ØV - det er tredie gang på en måned den lige skal have fixet en eller anden tåbelig reservedel. Den er hård ved mine ferieplaner, ja den er så…

Mine katte prøver at fordrive mig fra mit eget hjem…de slæber frøer ind i en lind strøm, og for hver frø jeg finder,nærmer jeg mig indlæggelse på psykiatrisk afdeling…bvvvaaadr kan slet ikke klare frøer inde i huset. Udenfor er de ganske søde.

:wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg eeeeelsker frøer…

Stil et lille akvarium lige inden for kattelemmen - og lær dem at droppe dem derned ??

jeg tvinger mig til det, jeg kan jo ikke blive ved at gå og være lalleglad, det ender med at en nabo får mig anbragt i en gummicelle :hjertehop::hjertehop:

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Dejligt at være så glad i hatten… det smitter af på os andre…

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Ja MIN negative karma skvulpede over til i dag…

Jeg smaderde jo, udover mit knæ i går, også mine uniformsbukser. Som har 45 dages leveringstid i den størrelse jeg skal bruge, så det er ikke lige at bestille et nyt par, det skal gøres i god tid. Og jeg plejer at ha’ et reserve par hængende til sådanne situationer men jeg prøver omvendt at spare uniformspoint op osse… og så …

Nå men jeg skulle jo ha’ et par nye rene bukser på i dag. Så jeg griver et par der hænger på tørresnore, forvisset om at de er da rene. Og det er de også. Jeg havde bare glemt at de blev vasket så jeg kunne SY LYNLÅSEN som var gået op i sømmen (det er noget skod-tøj vi har ved DSB, det holder ikke til noget)

Nå… op i soveværelset og rode skabet igennem efter et andet par. HURRA finder et par der umiddelbart ser ok ud, lynlåsen virker osv.

Så dem springer jeg i og styrter ud af døren, denne gang uden at klemme fingrene i nogen dør.

Kommer afsted og … på vej mod Frederikshavn, godt bænket i mit tog finder jeg så ud af at de bukser… var ikke helt hvad de gav sig ud for… for der er nemlig et mega HUL PÅ DEN VENSTRE BALLE hvor stoffet er blevet slidt så tyndt at det er revnet.

Så resten af turen til Frederikshavn og retur gik jeg pingvin-skridt gennem mit tog go ikke at flashe mit kridhvide inderlår mere end højst nødvendigt…

Så er der altså LANGT fra Århus og til Frederikshavn og retur…

Godt jeg har fri i morgen!

Fordi jeg snart har haft hovedpine i 48 timer og INTET hjælper.

Fordi jeg stadig væk er totalt knust. 6 år er lang tid :frowning:
Også har jeg lige snuppet mig en halsbetændelse.

Negativ…og knust over, at jeg nu sidder her og kikker på sider med dyrekremering.
Tiden er desværre inde til et knust hjerte…:brist: