Nej, helt ærligt!

Cinnamon har lige kastet op - NED I RADIATOREN!! Yikes!! -what-what

Heldigvis var det bare ufordøjet tørkost, som hun lige havde kørt indenbords, så hun har nok bare spist for meget, og heldigvis var det så nogenlunde til at tørre op.

Nu er hun faktisk i gang med at spise mere, så det er nok ikke noget alvorligt, der er i vejen med hende. Men hvis hun også skal kaste det op, så håber jeg godt nok, hun finder et andet sted at gøre det. :doh:

Få det renset ud. Ellers begynder det er lugte hver gang du tænder for varmen. -LOL Det har jeg prøvet engang - jeg ikke kunne finde ud af hvor lugten kom fra. Hver gange her var koldt rendte jeg rundt i hele lejligheden og ledte efter hvad det dog var, der lugtede af tørfoder-opkast.

Indtil jeg fandt stedet. :lys-ide:

Det er sjovt at have kat… ikk’?

-LOL

-LOL-LOLJa det er sjovt med katte

jeg lagde mig på en hårbolle(birma)da jeg skulle i seng i går-what

Tine

Hehe :thumbup: -LOL… forleden nat jeg skulle op og tisse tændte jeg ikke lyset på vej til badeværelse og der trådte jeg i en gang kold vådfoderopkast.

Sådan en gang iskold vådfoderopkast mellem tærene midt om natten, er altså noget der får en til at vågne -what

-LOL

Det må hun altså meget gerne undgå at gøre, når jeg skal passe hende næste uge :høhø:

-LOL -LOL -LOL

Godt ramt Cinnamon!!:rock: :tihi:

Haha, det skal jeg nok sige videre :tihi:

Det var da godt ramt…:rock:
Snebold valgte lige at gøre det foran os, da vi skulle til at spise:venter:
Sart skal man ikke være…

Hahaha!

Ja, jeg har jo plejemis Manik, der har en tendens til at spise liiige rigeligt med vådfoder af gangen. Hvorefter hun sidder og ‘hikker/bøvser’ lidt, hvorfra der altså er overhængende risiko for, at der liiige kommer en klat af den flydende mad med op igen.
I kan tro hun er populær, når hun ligger oppe i sit telt oven på mit computerskab, og lige gylper sådan en portion ud over lågen, der permanent er nogle få cm. åben af hensyn til luft til udstyret derinde :stuck_out_tongue:

Åhh nej :tihi: hvor typisk :stuck_out_tongue:

Det lykkedes engang for en af vores katte, at brække sig ned i fjernsynet :frowning: Det var den gang fjernsynet havde det gamle billedrør og var dybt og kattene nød at ligge og varme sig på dem… og ups… så brækkede hun sig og det flød ned mellem rillerne og skærmen blev sort… der var kun lyd på :frowning: Der gik et døgs tid og så stille og roligt kom billedet tilbage… lige indtil det sket igen og så var det kaput :thumbdown:

[quote=Mie;494644]Åhh nej :tihi: hvor typisk :stuck_out_tongue:

Det lykkedes engang for en af vores katte, at brække sig ned i fjernsynet :frowning: Det var den gang fjernsynet havde det gamle billedrør og var dybt og kattene nød at ligge og varme sig på dem… og ups… så brækkede hun sig og det flød ned mellem rillerne og skærmen blev sort… der var kun lyd på :frowning: Der gik et døgs tid og så stille og roligt kom billedet tilbage… lige indtil det sket igen og så var det kaput :thumbdown:[/quote]

-LOL

Åh hvor ærgerligt. Og fjernsyn var ovenikøbet også herredyre dengang, mener jeg.

[quote=Sheer;494652]-LOL

Åh hvor ærgerligt. Og fjernsyn var ovenikøbet også herredyre dengang, mener jeg.[/quote]

Ja det var dyrt dengang… :S meeen jeg havede manden mistænkt for at godte sig lidt over det, for så kunne han købe et nyt større og bedre før tid… :tihi::tihi:

:klapper:Så det var bare til fordel for ham…

I nat listede jeg ind på gæsteværelset for at putte lidt med vores nye kat… hun elsker nemlig at ligger derinde.
Jeg syntes godt nok det lugtede lidt af kattemad, da jeg lagde mig…men klokken var 1.30 og jeg var godt træt, så jeg tænkte det måske var fordi hun lige havde spist…

Imorges fandt jeg så ud af hvorfor det lugtede af kattemad :venter::venter:

JEG HAVDE FISME LAGT OG SOVET I TØRFODEROPKAST :besvimer::besvimer::besvimer:

Heldig for dem, at jeg elsker dem højt :hjerte:

[quote=Sannela;495948]I nat listede jeg ind på gæsteværelset for at putte lidt med vores nye kat… hun elsker nemlig at ligger derinde.
Jeg syntes godt nok det lugtede lidt af kattemad, da jeg lagde mig…men klokken var 1.30 og jeg var godt træt, så jeg tænkte det måske var fordi hun lige havde spist…

Heldig for dem, at jeg elsker dem højt :hjerte:[/quote]

Det lyder bare MUMS… Stakkels dig…:tihi:

Det skal så siges, at jeg har haft kat i 25 år…og det er første gang jeg prøver det.
Forhåbentlig går der atter 25 år inden det sker igen :S

-LOL Hvor er det typisk, at de skal kaste op, der hvor det er sværest at få rengjort det igen :stuck_out_tongue:
Min den lille løber altid ud i køkkenet på kobber pladen under brændeovnen - hvis man ikke lige opdager det med det samme, så har man en meget grøn plet på pladen :thumbdown: Mavesyren er ikke god for kobber :tihi:

[quote=•~ Rikke ~•;496133]-LOL Hvor er det typisk, at de skal kaste op, der hvor det er sværest at få rengjort det igen :stuck_out_tongue:
Min den lille løber altid ud i køkkenet på kobber pladen under brændeovnen - hvis man ikke lige opdager det med det samme, så har man en meget grøn plet på pladen :thumbdown: Mavesyren er ikke god for kobber :tihi:[/quote]

Ja…det er der faktisk noget om…

Vi har fliser og trægulver overalt…
Men vi har så sådan nogle små runde tæpper et par steder og det er sjovt nok også altid der, sådan noget skal efterlades…ikke lige 10 cm til højre hvor man bare kan tørre det op :venter::venter:

[quote=Sannela;495948]I nat listede jeg ind på gæsteværelset for at putte lidt med vores nye kat… hun elsker nemlig at ligger derinde.

Heldig for dem, at jeg elsker dem højt :hjerte:[/quote]

ej undskyld men… -LOL-LOL-LOL

Jeg kan lige se billedet af dig, med morgen hår og det hele, vågne glad op, og opdage at du har ligget og kørt rundt i opkast hele natten… :tihi:-what

Som om mandag morgen ikke var hård nok i forvejen… :klapper: