Nej jeg er ikke syg

jeg vil ikke være syg nu…har ikke tid…
jeg er SÅÅÅÅÅ snottet at jeg må åbne munden for at trække vejret…
prøver fortvivlet at “drukne” snotnæsen, i øl og brandvarm hyldebærsaft…ikke blandet, men vifteskis øhhhh skiftevis

send lige nogle helbredende vibes denne vej, så jeg ikke må aflyse min julefrokost i morgen og racefremvisningen i tilst på lørdag…

Skynd dig at kravl under dynen. Så håber jeg du er frisk igen i morgen.

Håber godt nok IKKE det er samme virus som gjorde mig enormt kølet i 9 uger -what
Jeg er begyndt at spise de dersens piller Vivi anbefalede. Om det er deres skyld jeg er næsten normal igen (altså så normal som jeg kan blive) :tihi: ved jeg ikke, men fakta er min kølelse er næsten borte
Longovital var navnet…3 om dagen…bare klø på :ok:…og god bedring

nej nej longo vital prøvede jeg for et par år siden…det er no go, jeg sov i 12 -14 timer hver eneste dag til jeg holdt op igen…

og Tak…jeg skal nok klare det, bare jeg er feberfri…

hvis du prøver at blive rask skal du absolut ikke drikke alkohol. Det sløver dine organer så du bekæmper vira og bakterier dårligere.

Det er sjovere at være syg med procenter i blodet - men det gør dig ikke rask - det giver tværtimod sygdommen frie tøjler til at muntre sig

[quote=Gry Gressbakken;305963]hvis du prøver at blive rask skal du absolut ikke drikke alkohol. Det sløver dine organer så du bekæmper vira og bakterier dårligere.

Det er sjovere at være syg med procenter i blodet - men det gør dig ikke rask - det giver tværtimod sygdommen frie tøjler til at muntre sig[/quote]

Ikke enig, en god cognac får varmen frem i kroppen og du kommer til at svede det ud :slight_smile:

:lille-fe::lille-fe::lille-fe::lille-fe:

Jeg sender en masse gode og helbredende tanker til dig, din stakkel - du må ikke blive syg nu - og heller ikke siden.

:kryds:

Jeg beder influenzaen om at styre udenom din matrikel - så skynd dig at få det bedre.

:hjerte: :hjerte:

tak Gry, den tager jeg lige til efterretning…

i morgen

jeg har kun øl…og ½ liter russisk vodka…lige nu nyser jeg og nyser og nyser og nyser
tak tante T…jeg har slet ikke tid til at blive syg nu…
så det er dømt “ovre” i morgen

håber helt sikkert ikke du bliver syg, for så får jeg jo ikke hilst på dig på lørdag:)

ned under dynen med dig og så få en dejlig kop lun drik.

du skal næsten ha en johnny speciel, den er god til at slå forkølelser væk med.

:tihi: det kan være jeg skal tage hjemme lavet hyldebær saft med til dig på lørdag :tihi:

ØV ØV du er ved at være syg drik en masse varmt og hold dine fødder varme emd uldstrømper … Spis en masse appelsiner

[quote=Gry Gressbakken;305963]hvis du prøver at blive rask skal du absolut ikke drikke alkohol. Det sløver dine organer så du bekæmper vira og bakterier dårligere.

Det er sjovere at være syg med procenter i blodet - men det gør dig ikke rask - det giver tværtimod sygdommen frie tøjler til at muntre sig[/quote]

kommer altså an på hvordan det indtages og hvor meget, drikker man det sammen med en skoldhed drik er alkoholen med til at slå sygdommen ned.
men ellers har du ret, alkohol sløver,

hyldebærsaft har jeg masser af og drikker det dagligt…det er en gudedrik… uldsiokker har jeg osse på…og spiser 2-3 ikke appelsiner men clementiner dagligt… jeg må hellere trisse under dynen…og så bede alle misserne krydse poter for at jeg er frisk i morgen…

Tag en stiv whisky det plejer min kæreste at gøre :tihi: det plejer at hjælpe

Jeg sender dig mine bedste heksetanker…
Og rører en ekstra gang -jegerenheks

faktisk indeholder rød peberfrugt mest c-vitaminer.

Forleden dag til judo træning var der mange som lå hjemme med influenza , træner er noget af en spøge fugel og han fik sagt at “den der influenza A det er bare skaberi”
Men nu har træner så heller ikke haft influenza med grise i endnu , så mon ikke han ændre mening når det rammer ham ?
God bedring til dig og en ting er godt du når at blive rask inden jul så er det da ikke helt ringe vel ??:stuck_out_tongue:

jeg har slet ingen tegn på øffesygen…ingen knoldpine eller nowet…min næse er stoppet…og det er det…
men tak alligevel…hvert god bedring kan bruges…

Du kan lige understå dig i at blive syg til på lørdag Bente! Hvem skal så køre mig og Rasputin til Tilst på lørdag måske?! Du får smæk hvis du bliver syg, ja du gør så

Rigtig god bedring :trøste:

:kryds::kryds::kryds:

Er du bedre i dag ???

:hjerte: