Nem hjemmeside

Er der mon nogen herinde som kender en god og nem (meget nem tak) hjemmeside?

Jeg har 123hjemmeside og den gider jeg simpelthen ikke have mere :rock:
Den er så kedelig :frowning:

Jeg er såååå utrolig dum til at lave sådan noget, men det er gået med 123hjemmeside, så hvis der er nogen som kender hjemmesider som er ligeså nemme men gerne meget flottere så sig gerne til.
Hilsen Lisbeth

Nemt og ligetil at gå til : Weebly.com :ok:
Gratis og super nemt - typisk meget nemt at gøre “pænt” :slight_smile:
INGEN begrænsninger på antal af sider og billeder under et domæne og mange gode muligheder for sammenkoblinger med youtubevideo og andre sjove multimedie gejl:)
Det koster vist lidt, hvis man vil have koblet sit domæne på dog, men det gør det jo alle steder

Der er os http://skysite.dk/

<Men det er rigtig bøvlede :smiley:

Men det er gratis at oprette, det eneste der koster penge er hvis du vil have fjernet reklamerne :slight_smile:

Bricksite - vores hjemmeside er lavet i bricksite, og det er supernemt at gå til.

Den ser rigtig fin ud og jeg har nu fået en, men den er IKKE nem, den er sort snak for dumme mig :? Jeg ka’ ikk’ hitte ud af den :ked:

www.gominisite.dk … meget nem at gå til :slight_smile:

Jeg kan kun råde dig til at klikke rundt i den og lege med de forskellige ting. Jeg tvivler på, at du kan ødelægge noget :slight_smile:

Jeg har af flere omgang haft en hjemmeside på www.nemmehjemmesider.dk det er virkelig simpelt at gå til og jeg synes at siderne bliver flotte.