Nemador's A-kuld - nu 2 uger :-)

Så er Ashanti, AllyCat, Aragon, Aurora, Adrian og Arion blevet 2 uger gamle :slight_smile:

De vokser fint, og har alle fået øjne. Dertil er de nu begyndt, at stavre usikrer rundt på vakkelvorne ben…nuiii, hvor er de bare charmerende de små smuksakker :slight_smile: Og spinde kan de også nogle af dem :slight_smile:

I kan se de nye 2 ugers billeder på mine hjemmeside. Men i får også her lige en lille appetitvækker af Ashanti, Aurora og AllyCat:-)

Knus Gitte

Hold nu lige op det skulle forbydes at vise sådan et billed.

Hold op hvor er de bare skønne - man får vild lyst til musse hver og en.

Sjov vinkel at fotografere dem fra. :ok:

Hvor er de søde, fine og lyserøde alle tre.:hjerte::hjerte::hjerte:

:wehuu: :wehuu:

:uha: …godt jeg er på vej i seng, for der besvimede fru rodam da lige. De er intet mindre end BEDÅÅÅRENDE:wehuu:

:hjerte: Nåårh et skønt billede

Åh, hvor er de fine… Sikken et herligt pletskud :hjerte:

Og de er skønne alle sammen… :hjerte:

F.eks. ham den lille nuttegris her:

Eller hvad med ham her:

Her er linket. :slight_smile:

Tak for jeres søde ord :slight_smile: Og en ekstra tak til Finn for, at sætte lidt ekstra billeder ind i tråden her :slight_smile: De 2 drenge - Adrian & Arion er helt og adeles mega cuties…naaa, men det er de nu ikke alene om, da de andre er lige så i mine øjne :slight_smile:

Helt ærligt og ganske hudløst må jeg erkende, at jeg virkelig nyder dette kuld og deres finurligheder 200%. Men det er ikke altid nemt, at få de unikke øjeblikke fanget med kameraet så jeg kan dele det med jer. Jeg ville ønske jeg var bedre til at fange dem med kameraet!!

Og så skal de opleves in real life - det giver en ekstra dimension :slight_smile:

Knus Gitte

Hvor er de bare helst fantastisk søde, oooooouiii!

Nuiii hvor er de bare nutsie alle sammen :hjerte:
Det må bare være såååå spændende med sit helt eget første kuld :wink:

De er da lige til at kysse!!!:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni

Åååårh…de små lyserøde næser dér :hjertehop:

:wehuu::wehuu:
Nuller siger jeg bare!!

[QUOTE=DK Nemador;742753]Så er Ashanti, AllyCat, Aragon, Aurora, Adrian og Arion blevet 2 uger gamle :slight_smile:

De vokser fint, og har alle fået øjne. Dertil er de nu begyndt, at stavre usikrer rundt på vakkelvorne ben…nuiii, hvor er de bare charmerende de små smuksakker :slight_smile: Og spinde kan de også nogle af dem :slight_smile:

I kan se de nye 2 ugers billeder på mine hjemmeside. Men i får også her lige en lille appetitvækker af Ashanti, Aurora og AllyCat:-)

Knus Gitte
[/QUOTE]

Aaaaaw se den lille tunge! Hvor er de bare nuser! :hjerte:

Hvor ser de dog dejlige ud :love2:
Den der lille pote med lyserøde trædepuder :hjerte: og den der lille tunge (der ligger i sutte-stilling) :tihi: :love2:
Nå jeg har ikke tid til at skrive mere - skal lige en tur ind på din hjemmeside :høhø:

Tiden går hurtigt! Så nu må det være tid til til nogle nye billeder, af de 6 uger gamle lømler, der huserer mit hjem :slight_smile:

Ashanti
:

AllyCat:

Aragon (Tiger)

Aurora:

Adrian:

Arion:

De er selvfølgelig ALLE hver især små skønne killinger - og jeg nyder dem i fulde drag :slight_smile:

Knus Gitte

Åh hvor er de skønne… Jeg er især vild med Aragon :inlove:

Tak Eva :slight_smile: Jeg er helt enig med dig…Aragon er helt speciel! :slight_smile: Havde jeg manglet en en hankat, da var han blevet udstastioneret, men sådan er situationen ikke. Men han får et godt nyt hjem - det er jeg helt sikker på :slight_smile:

Knus Gitte

Hvor er de bare dejlige allesammen, men hende AllyCat :hjerte: