Nemador's B-kuld :-)

På en regnvejrsvåd aften er Nemador’s B-Kuld kommet til verden :slight_smile:

Det var slet ikke planlagt - og så dog alligevel… for planerne var der…dog først langt ude i fremtiden…sådan 1½ års tid ude i fremtiden. Men kattene var klogere end jeg, og har snydt mig. Men killingerne er nu meget velkomne alligevel :slight_smile:

Således er Krudttønden og Joy her til aften blevet forældre til 3 stk. smukke killinger:

1 rød spottet dreng med hvidt (09), 129 gr.
1 blå tabby tortiepige med hvidt (09) 127 gr. (Måske er tabbyen kun ghost makeringer)
1 blå tabby pige med hvidt (09) 134 gr. (Måske med sølv)

Joy har det godt og alle killinger har knappet sig pænt på og sutter på livet løs :slight_smile:

Billeder kommer i morgen :slight_smile:

Knus Gitte

ih stort tillykke, glæder mig til billederne og tja de katte har jo nogen gange egen vilje :wink:

Til lykke med dem, Gitte. Og det er jo sådan det er at være opdrætter - man har nogle planer, men nogle gange har kattene nogle andre planer :slight_smile: Og det behøver såmænd slet ikke være så ringe endda!
VH
Susanne

Tillykke med trillingerne :flag: :flag: :flag:

Takker for lykønskningerne :slight_smile:

Og nej, nu de er her er det faktisk ikke så ringe endda :slight_smile: Fødslen startede ellers lidt barsk ud og Joy var rigtig på arbejde. Drengen vendte nemlig forkert og længe kunne jeg se en rød tabby hale og en hvid pote. Men ud kom han dog endelig - men baglæns er han altså kommet til verden :slight_smile:

Knus Gitte

Tillykke med :stork:

Stort tillykke med trillingerne. :flag::flag::flag: Jeg glæder mig også til at se dem. :slight_smile:

Tillykke med dem… Glæder mig til at se billeder…

Tillykke med mislingerne. Flotte vægte…og dygtig missepige

Stort tillykke med de tre små.

Men…jeg glæder mig altså bare overhovedet slet ikke, til du poster billeder af den blå tortie…jeg skal se om jeg kan finde et filter, så der ikke vises blå tortier på min skærm…:rock:

Stort tillykke med babyerne :slight_smile:

Takker :slight_smile:

Her kommer lidt billeder af de 3 B’er :slight_smile:

Knus Gitte

Hvor er de skønne. Kan ikke lige hitte navnetråden, men tænker på barcardi,bailey og brandy :wink:

Også gode navne :slight_smile: Jeg tror næsten har bestemt mig for disse navne her:

Rød dreng: Bajazzo
Blå Tortie pige: Blue Bell
Blå pige: Bright Eye

Knus Gitte

Smukke navne, kan især godt lide Blue Bell

Ih, altså - mor med killinger er det skønneste motiv… :hjerte::hjerte::hjerte:+:hjerte:

Nej hvor er de fine. :hjerte: Tillykke med dem!

Jeg ville enormt gerne have spammet jer med lidt nye billeder af killingerne - men desværre kan jeg ikke oploade billeder på Kattegale pt.

Men har i lyst til at se dem - nu hvor de er blevet 6 uger gamle - da kig forbi her: http://www.nemador.dk/Kuld_B.html

Spam må så vente til KG er helt oppe at køre igen :slight_smile:

Knus Gitte

Hold da magle, hvor er de fine alle tre!! Blue Bell er bare for yndig :hjerte:

[QUOTE=DK Nemador;930192]Jeg ville enormt gerne have spammet jer med lidt nye billeder af killingerne - men desværre kan jeg ikke oploade billeder på Kattegale pt.
Men har i lyst til at se dem - nu hvor de er blevet 6 uger gamle - da kig forbi her: http://www.nemador.dk/Kuld_B.html
Spam må så vente til KG er helt oppe at køre igen :-)[/QUOTE]

Gitte. Når du har dem på hjemmesiden, kan du bare indsætte URL’en i “Tilføj billede”:

Bajazzo:

Blue Bell:

Bugatti:

Hvor er de dog skønne. :hjerte::hjerte::hjerte: