Nemador's B-kuld :-)

Tak Pernille for dine søde ord :slight_smile:

Blue Bell bliver nok en “beholder”, da denne parring ikke vil blive gentaget de næste par år, men intet er helt sikkert endnu…tiden må vise hvordan og hvorledes det hele ender for Blue Bell - altså o hun bliver hjemme eller ej :slight_smile:

Knus Gitte

Finn - du er en skat!! Tak for oplysningen, hjælpen og de søde ord :slight_smile:

Knus Gitte

Hvor er de skønne alle tre. Og mor er utrolig smuk:wehuu:

Det var så lidt. Jeg syntes bare, alle skulle se disse skønne billeder. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;930215]Gitte. Når du har dem på hjemmesiden, kan du bare indsætte URL’en i “Tilføj billede”:

Bajazzo:

Blue Bell:

Bugatti:

Hvor er de dog skønne. :hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Jeg kan kun tilslutte mig - de er da super skønne.
Især lille Blue Bell er noget af det kønneste jeg længe har set.

Hvor er de smukke…jeg er såååå glad for, at jeg ikke er opdrætter. Jeg ville beholde dem allesammen…:smiley:

Ih hvor er de skønne Gitte - Og et forsinket stort tillykke med dem :flag:
Især hende Blue Bell :hjerte: Jeg kan godt forstå, hvis hun bliver en beholder :slight_smile:

Søde killinger og gode billeder. Sjovt at de indtager næsten samme stilling alle 3.

At de næsten indtager samme stilling tror jeg hænger meget sammen med, at det var første gang de mærkede græs under poterne :slight_smile:

Tak alle sammen for jeres søde ord :slight_smile:

Knus Gitte

Stort TILLYKKE -:hjertehop::flag: og ja " UPSERE" skal selvfølgelig også være velkome! Glæder os til billeder!

Cats og Conni

[QUOTE=conninissen;931682]Stort TILLYKKE -:hjertehop::flag: og ja " UPSERE" skal selvfølgelig også være velkome! Glæder os til billeder!

Cats og Conni [/QUOTE]

Tak tak :slight_smile: Og ja, disse små “Ups’ere” var egentlig planlagte - men dog først et 1-1½ år senere. Så helt Ups var det ikke :slight_smile: