Nervøs ? JA TAK :s

Skal til eksamen imorgen…

Den sidste af slagsen…

Jeg bliver student…

Skal op i erhvervsret…

MEN, jeg skal først op kl 14-15 - ARGH !!! Hader mit efternavn nogen gange - vil gerne bare have det overstået og have min hue [bigloony]

Men folkens… Kryds lige fingre [bigloony]

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Selvfølgelig, der skal nok blive krydset fingre… Held og lykke [smilie=hate-smile.gif]

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Tak skal i have :slight_smile:

Kan fortælle at de andre to mundtlige er gået mindre godt…

02 (6) i engelsk og 00 (03, 5) i virksomhedsøkonomi…

Mangler stadig svar på de skriftlige

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Du skal nok klare det! Sender lidt god karma herfra -jegkrydser [bigloony] -bebe

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser
-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

-thumbs -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -thumbs

Min veninde har lige ringet: Der hang karakterer fra skr. englesk… Jeg fik 7 (8-9) [bigloony] Hva sker der lige for det - havde dog også en gor fornemmelse da jeg forlod lokalet - meen fik altså kun 4 i årskakter :slight_smile:

Dagen starter ok, selvom jeg faldt sent i søvn og vågner kl 6 og har nu skiftevis sovet og lagt vågen siden kl 6 :frowning: Og nå ja, har mega ondt i maven (naturlige årsager) - så mega lækkert min veninde ringer med den nyhed kl 8 [bigloony]

Wuhuuuu!!!

Dejligt med godt nyt fra morgenstunden! [bigloony]
Held og lykke senere idag, jeg krydser fingre for dig.
Jeg kan heller ikke vente til på torsdag når jeg får mine karakterer at vide -jegkrydser

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Og student det blev hun :slight_smile:

Fik 02 (6) i erhvervsret så det er ok - kom op i retsforfølgning

Nu er det endelig overstået [bigloony]

Tillykke

Tillykke!!!

-partytime -partytime -partytime -weee -weee -bananer -balloons -ballon -ROCK

Sådan skal det være! Tillykke med huen :wink:

Tillykke.

Tak allesammen [bigloony]