Net til indhegning

Nu hvor vi snart flytter og får en lille have, der skal indhegnes, vil jeg gerne høre lidt om jeres erfaringer med hegn til indhegning af haver. Det skal være kattesikkert, men ikke alt for besværligt at sætte op og tage ned igen.

Og det må gerne ikke være alt for dyrt, for vi har rigeligt med udgifter i forbindelse med flytning og anskaffelse af katte :ups:

Og links til steder hvor hegnet kan købes vil være fantastisk! :slight_smile:

Klap lige hesten… jeg har noget i overskud, hvis I kan bruge det :slight_smile:

Det kan erhverves for en gang kaffe med småkager :slight_smile: Hjælp til opsætning osv koster til gengæld “kassen” :tihi: Mindst aftensmad :wink: :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1004696]Klap lige hesten… jeg har noget i overskud, hvis I kan bruge det :slight_smile:

Det kan erhverves for en gang kaffe med småkager :slight_smile: Hjælp til opsætning osv koster til gengæld “kassen” :tihi: Mindst aftensmad :wink: :D[/QUOTE]

Ae ae, sød hest :wink:

(Syns os du ska hjælpe os engang med at sætte hegn op når nu jeg har klappet den :p)

[QUOTE=DK Sugieh;1004696]Klap lige hesten… jeg har noget i overskud, hvis I kan bruge det :slight_smile:

Det kan erhverves for en gang kaffe med småkager :slight_smile: Hjælp til opsætning osv koster til gengæld “kassen” :tihi: Mindst aftensmad :wink: :D[/QUOTE]

Så klapper jeg hesten gg :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1004706]Ae ae, sød hest :wink:

(Syns os du ska hjælpe os engang med at sætte hegn op når nu jeg har klappet den :p)[/QUOTE]

Springer når I flytter ud i vores kattekollektiv :wink: :smiley:

Hehe… Men du siger jo der ik går bus ude fra jer :stuck_out_tongue:

Skal vist have nye briller, for jeg læste overskriften som
Njet til indhegning eller Nej til indhegning

  • og så skulle jeg da lige se, hvem der kunne finde på det… :klapper:

Aj, sådan er jeg altså ikke!!!

:tihi:

Det har jeg aldrig sagt, men der går ikke så mange :wink: (kun rute 54 :smiley: )

Åh nej… Det er jo farligt det der… Rækkehuse OG en bus der kun tar 25 min til Aalborg… Så det opfylder jo mine krav, og Rune ville ku komme mere på landet som han gern vil…

Det er perfekt!!!

Men men men… Jeg har udtalt at jeg aldrig gider bo ude i en eller andet snoldet landsby igen… (ja, jeg gider ikke bo på landet)

Det er heller ikke en lille snoldet landsby, det er et kollektiv *tihi:

Ja ærlig talt Lykke… du er slet ikke klar over, hvad du går glip af :wink: :smiley:

Hehe… Ka være der ryger en pb ind her til foråret, Luise, så jeg ka høre lidt mere om hva det er for et sted og hvorn man kommer til at se det… UHUHUHUH! JEG VED DET! Kattenus hos Shana og Sugieh :smiley:

Ejendomsmæglerne vil snart beskrive den som Aalborgs trendy forstad Gunderup:tihi:

Du er så velkommen så snart at Oedipus og Bandit er kommet på plads :smiley:

Også her :slight_smile:
FF du burde jo ansættes som boligpusher :tihi:

Yeay :smiley:

Og når jeg er på besøg det ene sted, så kavler jeg bare over hegnet det andet :wink:

Hehe… Du nåede lige at skrive først, Luise :slight_smile: