Netdør

Jeg skal jo til at lave en netdør, men mangler ideer for jeg må indrømme at jeg ikke er den helt store arkitekt :tihi::ups:

Du kan lave en inderramme, der passer ind i karmens mål. På denne hæfter du nettet… og herefter laver du en yderramme, der dækker hæftningerne… Herefter kan du sætte hængsler mv på :slight_smile:
Forståeligt??

Jeg så de havde net dør og vindue, i et eller andet system i Aldi i den her uge

tak for jeres indput :tak:

Lis: Det hul skal skal spærres af er omkring 1,4m bred så den fra aldi kan desværre ikke bruges.

Men vores tur i to byggemarkeder var rigtig hyggeligt og man kan vist godt sige at det ikke er der jeg kommer så ofte :tihi:
Men vi fandt da hvad vi skulle bruge incl. at save de meget lange lister til en mere bil venlige længder:thumbup:

Jeg kom hjem og gik fluks igang men ak mine bitz var for store til de skruer jeg havde købt så jeg måtte lige gå en tur i bilka-høhø Det var nu ikke så ringe endda for på vejen hjem gik jeg lige forbi ismanden:muhaha: Mmmm

Nu er jeg kommet SÅ langt at rammen er bygget og højden passer faktisk :thumbup: og breden er heller ikke helt dårlig så nu skal jeg igang med at klippe nettet.

ja det var en super hyggelig tur - følte mig en smule fjollet sådan som jeg rendte semi-hinkende rundt -LOL

det bliver helt sikkert super fint når du er færdig - fik du forresten den lille krog også ?

:kram:

[quote=Battlestar;187730]ja det var en super hyggelig tur - følte mig en smule fjollet sådan som jeg rendte semi-hinkende rundt -LOL

det bliver helt sikkert super fint når du er færdig - fik du forresten den lille krog også ?

:kram:[/quote]

Jep det var super hyggeligt og du var en fantastisk vejleder - du kan godt blive ansat i en trælast :tihi:
Jeg er dog ked af at du fik ondt i tærerne, men jeg er sikker på at kattene bliver glad for at du ville glad for at du ville køre deres :tak::tak::tak:

Jeg fik også en krog, købte faktisk to bare for lige at være sikker :smiley:

[QUOTE=Lord Byron;187733]Jep det var super hyggeligt og du var en fantastisk vejleder - du kan godt blive ansat i en trælast :tihi:
Jeg er dog ked af at du fik ondt i tærerne, men jeg er sikker på at kattene bliver glad for at du ville glad for at du ville køre deres :tak::tak::tak:

Jeg fik også en krog, købte faktisk to bare for lige at være sikker :D[/QUOTE]

jeg er bare glad for at jeg kunne hjælpe - især når det er så hygsomt ! :slight_smile: og tak for komplimenterne… tror bare jeg har prøvet det mange gange :smiley:

glæder mig til at se misserne være glade for arrangementet

Sanne…du MÅ lave en fotoreportage af projektet :tihi: også de blå tommelfingre :ups:

Det havde jeg egentlig også sat mig for :tihi:

Jeg er nu kommet så langt at jeg har fået klippet nettet til den ene ½del og det er sat på nu skal jeg bare klippe et magen til.

Så her er billederne med det jeg har nået indtil nu:

Den ene værksføre som holdt et skarpt øje med mig hele tiden…

Så skulle jeg lige se om rammen passede og den er nu ok :smiley:

Så skulle net klippes og jeg priser mig lykkelig for at jeg ikke gjode udenfor for ½vejs begyndte det at regne RIGTIG meget…:lynogtorden:

og her er jeg så nu…

:besvimer: shit du er jo skide go Sanne…respekt :rock:

Det ser da rigtigt godt ud, Sanne!!! :rock: :thumbup:

Jeg håber at netdøren hurtigt giver noget mere ro i flokken, og at du så kan introducere Uni og Byron for hinanden igen uden problemer, når hans hormoner er dampet lidt af :kryds::kryds::kryds:

Jeg har jo også haft eksperkt hjem i byggemarkedet :tihi: og jeg har haft sådanne nogle kærlige hjælpere :hund::hund::hund: Men jeg er meget spændt på om jeg kan sætte døren fast til vægen :ups: det er nok min største frygt :ups:

Den ser flot ud!

:)Det ser rigtig godt ud! Er sikker på at det bliver super!

:wehu:Jubiiii… den blev færdig :wehu:
Den ville nok ikke bestå hvis jeg var tømmerelev:ups: men den står da op og virker egentlig sikker nok selvom jeg er lidt bekymret for at den skulle falde sammen:kryds:
Jeg havde ikke lige kameraet med da uni kom ind i kattenes værelse så i må nøjes med billede fra mobilen :thumbdown:

Men foran lågen ser man fra venstre Byron, Arthur og Beijing - på den grønne stol ligger Uni :wehuu:

I går da Byron ar ved dr dyr købte jeg også en Feliway som man ser øverst i billedet - nu kan jeg håbe at den også kan virke lidt på dem :slight_smile:

-wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu

hvor ser det bare godt ud Sanne !!!

Det ser rigtig godt ud - hvor er du dygtig :thumbup:

det ser skisme da fint ud:respekt:

Det ser bare så godt ud. Ishøj er jo ikke langt fra Gundsømagle - og med dine evner …

Sådan skal det bare gøres :rock::rock:

Nu håber jeg, det var lige det, der skulle til - og så med lidt ro og tålmodighed :kryds::kryds: