Netdør

Hvor kan jeg købe en netdør i stål henne? Og i hvilke prislejer taler man om?
Håber i kan hjælpe for jeg er LOST! -uh

http://www.fluenet.dk - og der står priser på siden -thumbs

Gizzemissen:
Tak for linket. -høhø Vi havde tænkt på nøjagtig den slags døre, så jeg håbede sådan at der var nogen der svarede på Celina.

Husk at spørge om det er alutråd de bruger hvis det er får at holde katte inde. Min han kat elsker at hænge i nettet og det første jeg havde var ikke alu. Efter knapt 2 måneder var der lavet 2 kæmpe flænger i så store at misserne kunne slippe ud (det gjore de ikke) men så måtte vi selv igang med at lave nogle rammer og nu med alu tråd.

Vi fik vores leveret gennem dem for nogle år siden, og selvom kattene strækker sig op ad det, så er det ikke gået i stykker endnu.
Tog nogle billeder af vores skydedør til haven.

Set indefra - døren med det sorte håndtag

Set udefra

Den er ski da et hit den der -thumbs -thumbs -thumbs -thumbs

Ok er nattene på skydedørene også lavet af metal? For det er jo vildt smart med sån en skydedør men troede kun det var net…

Ihhh den er fin!!

Jeg ved ikke hvad nettet er lavt af, men det ved de nok hos Fluenet.
Den er super smart, man klapper den i efter sig når man går ud og ind af døren til haven, og den kan være åben om aftenen uden stuen bliver fyldt med flyvende kryb -thumbs

Ja det ser kanon ud. Tak for billederne. Det var lige i den dur vi går og tænker på.

Ok men den har kunnet holde til nogle kattekløer ?

Der står på hjemmesiden at det er glasfiber-net der er i både deres vinduer- og døre, og ja, det kan godt holde til kattekløer. Hvis jeg ikke husker helt forkert, kan man sende en mail og få dem til at sende en prøve på fluenettet. Jeg har i hvert fald en reklame fra dem med et lille stykke net på 10 x 10 cm liggende.

OK tak Tina, jeg bestilte jo bare nogle folk til at måle op og sætte den i .
Ja den har holdt til katte har stået og strakt sig op af den og også så jeg har skulle skubbe kløer og poter væk fra dem.