Ja nu har jeg læst mere og mere om det, og det lyder jo rigtig smart… Og billigt…
Men hvordan ser man filmene/serierne på ens tv? Jeg har en Wii, men skal computeren sluttes til den… Eller skal den sluttes til tv´et… Kan ikke lige se hvordan man skal gøre det…
Er du tilfreds og glad for det?.. Fortæl endelig om dine erfaringer med det…
Vi er også på! Vores 2 år gamle Sony-tv kan ikke vise den danske netflix, men hvis man laver noget fiks-fakseri og laver en amerikansk netflix-konto, så kan tv’et godt vise det, men så duer undertekster ikke
Nu har vi så købt en Sony bluray-afspiller, og der er den nyeste software på, så den kan godt vise både den amerikanske og den danske
[QUOTE=En forhenværende bruger;969915]Vi er også på! Vores 2 år gamle Sony-tv kan ikke vise den danske netflix, men hvis man laver noget fiks-fakseri og laver en amerikansk netflix-konto, så kan tv’et godt vise det, men så duer undertekster ikke
Nu har vi så købt en Sony bluray-afspiller, og der er den nyeste software på, så den kan godt vise både den amerikanske og den danske ;)[/QUOTE]
Så man kan tilslutte computeren til blueray afspilleren? hehe… Jeg tænkte at jeg ville bruge det stik til den nemlig til at tilslutte pc´eren…
Jeg har ingen idé om, hvordan man sætter det op rent teknisk, men jeg tror da sagtens, at du bare kan sætte pc’en til tv’et. Filmene er i fin kvalitet.
Du henter en app (eller hvad det nu hedder) på din wii, du skal altså ha koblet internet til og så kan du se det direkte fra din wii så længe der er internetadgang.
Der er jo en gratis prøvemåned, så kan du altid framelde det igen hvis du ikke er tilfreds med det.
Jeg har altid været tilfreds med det (havde det også tilmeldt imens jeg var i USA). Man skal dog vide at det ikke er alle de nye film og serier som kommer på med det samme. De skifter udvalget en gang imellem, kan ikke lige huske hvor tit
Jeg sad faktisk lige og læste om det i dag. Der var noget med, at man skulle indstille tv’et til 60 HZ på skærmopdateringshastighed, og så var der også noget andet, man skulle indstille på. Plus at man skulle forbinde lyden også. Men jeg har ikke prøvet det endnu, for jeg har ikke sådan et stik
Vi har valgt at opsige vores antenne, fordi netflix har de ting vi har brug for + en del ekstra, der bare er rart at have:)
Man kan jo altid supplere med dr bonanza og tv3 play, hvor det er gratis at se hvad de har liggende:D
Eneste minus er, at det tyder på jeg er afhængig af, at vi får sat enten wiien op til at kører det, eller at kærestens bærbar er hjemme, min computer bliver ved at gå i hak ved 98%:S
Men er selvfølgelig ikke så voldsom teknisk selv, så hvem ved måske kæresten eller en af hans venner kan få min computer til at fungere:bebe:
Vi har haft netflix i ca ½ år og er meget tilfredse. Vi er tilmed så heldig at vi kan se det på fjernsynet og på den bærbare på samme tid. Har hørt om brugere der kun kan få det til at køre på en enhed af gangen
Det er lidt sjovt, jeg har kunne følge med i de nye afsnit af Greys anatomy på netflix, mens de bliver sendt på dansk fjernsyn. Så på nogen punkter er netflix hurtig - eller dansk fjernsyn er langsomt!
Netflix er fantastisk! Det bedste er, at man slipper for alle de lorte reklamer Her i huset er det det eneste der kører og jeg savner overhovedet ikke de almindelige kanaler.