Neutaliser og støt FIP Forskningen

Dyreklinikken Skovlunde-Herlev vil i 2009 forhøje neutraliseringspriserne med 10 kr.

Når året er gået fordobler klinikken det indkomne beløb og donerer det ubekåret til FIP forskningen.

To rigtig gode formål bliver tilgodeset: Neutralisering og støtte af FIP forskningen.
Håber rigtig mange af Jer vil bakke om om projektet.

Tak, Lis -thumbs
Du har aldrig langt fra ord til handling :wink:

Jeg håber I alle vil være med at sprede budskabet - det er altid godt at neutralisere og ydermere støttes et project vi alle forhåbentlig en dag får glæde af.

[quote=Lis Dahlstrøm;81796]Dyreklinikken Skovlunde-Herlev vil i 2009 forhøje neutraliseringspriserne med 10 kr.

Når året er gået fordobler klinikken det indkomne beløb og donerer det ubekåret til FIP forskningen.

To rigtig gode formål bliver tilgodeset: Neutralisering og støtte af FIP forskningen.
Håber rigtig mange af Jer vil bakke om om projektet.[/quote]Må man lægge dette indlæg ud på diverse mailinglister?

Rigtig god idé - de “sølle” 10 kroner mærker ingen, men det samlede beløb mærkes i høj grad for forskningen -thumbs

Sikke et super initiativ-thumbs

Kan kun håbe på at andre dyreklinikker følger eksemplet.

Ja endelig - jeg har været en del steder - men det ser du:-))

Sikke da et flot tiltag!

er jeg og mine dyr ikke heldige at have sådan en dyrlæge? Jo vi er - jeg sender fingerkys hver morgen og aften jeg kører forbi klinikken:-))
Fandens jeg er så gammel:-))

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;81872]er jeg og mine dyr ikke heldige at have sådan en dyrlæge? Jo vi er - jeg sender fingerkys hver morgen og aften jeg kører forbi klinikken:-))
Fandens jeg er så gammel:-))[/QUOTE]

:?
Så ville du måske ikke nøjes med fingerkys? -tihi

Hehe han er måske en godte oveni hatten? :wink:

Jepper han er en godte, han er hammer dygtig, sød, rar, omsorgsfuld, forstående, god til at lytte og lære fra sig og en rigtig charmebøf:-)
Ja, han er en god årgang:-))

Så ville du måske ikke nøjes med fingerkys? -tihi[/QUOTE]

Godt nok deler jeg meget med dig Vivi - men lidt privatliv har jeg vel lov at ha’:-))

[quote=Lis Dahlstrøm;81896]Jepper han er en godte, han er hammer dygtig, sød, rar, omsorgsfuld, forstående, god til at lytte og lære fra sig og en rigtig charmebøf:-)
Ja, han er en god årgang:-))[/quote]

Ihhhh altså… Duuu Lis… det siges jo at alder kun er et tal :p-høhø

Annette, der er billede af ham på hjemmesiden :wink:

Ej hvor er du bare sej Lis. Skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide godt gået :klappe:-ROCK

Lurer STRAKS!!!-høhø

Sørens det er så utydeligt men uha… umiddelbart ikke dårligt haha

Duu Lis… jeg har aldrig set et billede af dig… hint hint :slight_smile:

[QUOTE=Dk Kefir Annette;81982]Sørens det er så utydeligt men uha… umiddelbart ikke dårligt haha

Duu Lis… jeg har aldrig set et billede af dig… hint hint :-)[/QUOTE]

Ha, ha, jeg skal vist have mere end ti af dine STORE kager for at blive glattet ud:-)

Men findes kan jeg, en pige som ikke vidste hvordan jeg så ud, sad på sidste udstilling foran mit bur og ventede. Jeg kunne kende det var din kat på de ører sagde hun. Se det var smiger jeg kunne bruge;-))

HAHA herligt…

Ihh jamen så må jeg jo gøre det samme G

Og kager… tjah jeg medbringer da gerne til udstilling :smiley: