Never flytter ind

Se hvor flot den smukke og helt vidunderlig Never bare tager det hele som om her skal jeg bo
Dog lidt hmm, hvor er jeg nu henne

Hey, hvem er du…

Aji du er lidt falig

Du er altså lidt spændene

Hey, hvad er det der er derude

Ups, der er du igen… Never får øje på klunte

hey, jeg skal lige se hved der er derover

Som i kan se, er hun bare så lækker…

-love -love Der er mor’s pige jo, hun er da klar til at tage huset i besiddelse -xxrotflmao -xxrotflmao

Jep, hun tager huset med storm… -forelsket -forelsket -forelsket

Karen -love -love -love

Hun er bare meget mere end jeg trode var muligt… Hun er pragtuld

-lovelove -lovelove -lovelove -lovelove

Åh, hvor er det altså bare fantastisk at hun bare lige går ind i hjemmet på den måde. Hvor jeg dog glæder mig på dine vegne Hanne -kramer Stor tillykke med hende.

-forelsket åhhhh der var hun jo…den længe ventet Never…det ser ud som om hun hurtigt har fundet sig til rette i sit nye hjem…

[bigloony] Stort Tillykke med den længe ventet skønhed. -love

Et Nevertæppe -thumbs -forelsket -love

Jeg håber at mine mislinger til den tid vil være lige så fortrolige med Aslan og deres nye hjem, som Never har været.

Tillykke endnu engang!

[quote=“Poly-Cats”]

Et Nevertæppe -thumbs -forelsket -love[/quote:38dpmtk6]

Nej Poly hun er en Kafra’s White Never More hun er ikke et tæppe hun er en kat -mai -mai

Et Nevertæppe -thumbs -forelsket -love[/quote:3ems9n35]

Nej Poly hun er en Kafra’s White Never More hun er ikke et tæppe hun er en kat -mai -mai[/quote:3ems9n35]

Nå ?!
Hvorfor har jeg så fået et kludetæppe???

Et Nevertæppe -thumbs -forelsket -love[/quote:h02fny17]

Nej Poly hun er en Kafra’s White Never More hun er ikke et tæppe hun er en kat -mai -mai[/quote:h02fny17]

Nå ?!
Hvorfor har jeg så fået et kludetæppe???[/quote:h02fny17]

Det har du heller ikke -mai Han var Kafra’s Kiss My Blue Dream og en flot stor hankat, men Jill Lavede ham om til et kludetæppe -bleg -græd

Nååå, hvor er hun dejlig. -love -love -love Ja det er da vildt spændende for hende også :slight_smile:

Hun er bare sød… Hun smasker når hun spiser, det er bare så sødt… -love
Hun ruller rundt når jeg nusser hende, så hun kan blive nusset på maven…

og så har hun sådan en sød måde at miaue på… hun er bare så dejlig

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

SKØØØØNNE billeder -love

Endnu engang TILLYKKE med skønheden Hanne [bigloony]

Et Nevertæppe -thumbs -forelsket -love[/quote:3ofisj78]

Nej Poly hun er en Kafra’s White Never More hun er ikke et tæppe hun er en kat -mai -mai[/quote:3ofisj78]

Nå ?!
Hvorfor har jeg så fået et kludetæppe???[/quote:3ofisj78]

Det har du heller ikke -mai Han var Kafra’s Kiss My Blue Dream og en flot stor hankat, men Jill Lavede ham om til et kludetæppe -bleg -græd[/quote:3ofisj78]
Nejjjj - Jill har lavet ham til en cirkuskat, der ruller rundt og sitter på komando - tæppe var han, da han kom.

Et Nevertæppe -thumbs -forelsket -love[/quote:1af8g09s]

Nej Poly hun er en Kafra’s White Never More hun er ikke et tæppe hun er en kat -mai -mai[/quote:1af8g09s]

Nå ?!
Hvorfor har jeg så fået et kludetæppe???[/quote:1af8g09s]

Det har du heller ikke -mai Han var Kafra’s Kiss My Blue Dream og en flot stor hankat, men Jill Lavede ham om til et kludetæppe -bleg -græd[/quote:1af8g09s]
Nejjjj - Jill har lavet ham til en cirkuskat, der ruller rundt og sitter på komando - tæppe var han, da han kom.

[/quote:1af8g09s]

MB MB MB MB MB MB MB -græd -græd -græd Jeg vil gerne have hende Poly smidt ud -græd -græd

Et Nevertæppe -thumbs -forelsket -love[/quote:1vmd3r6o]

Nej Poly hun er en Kafra’s White Never More hun er ikke et tæppe hun er en kat -mai -mai[/quote:1vmd3r6o]

Nå ?!
Hvorfor har jeg så fået et kludetæppe???[/quote:1vmd3r6o]

Det har du heller ikke -mai Han var Kafra’s Kiss My Blue Dream og en flot stor hankat, men Jill Lavede ham om til et kludetæppe -bleg -græd[/quote:1vmd3r6o]

[/quote:1vmd3r6o]

MB MB MB MB MB MB MB -græd -græd -græd Jeg vil gerne have hende Poly smidt ud -græd -græd [/quote:1vmd3r6o]

Min Never er ikke et tæppe… hun er en misling… Hulk snøft… og hun gemmer sig ikke, nej… hun ligger og holder udkik…

Et Nevertæppe -thumbs -forelsket -love[/quote:2j0lfvlp]

Nej Poly hun er en Kafra’s White Never More hun er ikke et tæppe hun er en kat -mai -mai[/quote:2j0lfvlp]

Nå ?!
Hvorfor har jeg så fået et kludetæppe???[/quote:2j0lfvlp]

Det har du heller ikke -mai Han var Kafra’s Kiss My Blue Dream og en flot stor hankat, men Jill Lavede ham om til et kludetæppe -bleg -græd[/quote:2j0lfvlp]

[/quote:2j0lfvlp]

MB MB MB MB MB MB MB -græd -græd -græd Jeg vil gerne have hende Poly smidt ud -græd -græd [/quote:2j0lfvlp]

Det var da skækkeligt som du tager på vej Karen -what -what -what

HVAD SKER DER -ked