Her til aften har jeg haft den fedeste tur i biffen med Alice/Rimmen.
Vi havde en rigtig tøsetur med masser af grin. Vi startede med at mødes hos mig, og så gik turen i Scala hvor vi fik den lækreste asiatiske Wokmad…men der er GODT nok køligt derinde i vinteren! Puha!
Derefter shoppede vi lidt slik - med tryk på LIDT. Så mine øjne var godt nok ved at hoppe ud af hulerne da jeg fik at vide det blev 40 kr!!!
Filmen var New Moon - anden bog i Twillight-serien. Alice og jeg havde set den første herhjemme hos mig, så selvfølgelig skulle vi se nummer 2 også.
Gud hvor jeg boblede af grin flere steder i filmen. Jeg synes godt man kunne mærke at det var en 2er, og at den lagde op til en 3ér.
Er der andre der har været inde og se den? Hvad synes i om den?
En af de mest gyldne er hvor Bella har et styrt på en motorcykel og Jake/Jacob smider sin t-shirt så man skal se hans muskuløse krop for at bruge sin t-shirt til at duppe blodet væk fra hendes pande med.
Jeg var ved at brække mig af grin, og sad og rystede i latterkramper flere steder hvor der ellers hørtes snøften rundt om i salen.
Den var VILDT sukkersød flere steder, men ud over det synes jeg det er en fantastisk film… Og GUD hvor jeg dog (forsøgte ihærdigt at skjule entusiasmen) “savlede” over Jacob. -savle Det klæder ham virkelig at være blevet klippet!
Jeg har en plan om at når jeg har set alle filmene, så sætter jeg mig ned og læser bøgerne. Mange gange blander de handlingen sammen i filmene i forhold til bøgerne og jeg vil ikke vide hvad der sker.
Jeg plejer også altid at elske bøgerne i forhold til filmen, så for ikke at få det helt ødelagt så venter jeg
Jeg har en plan om at når jeg har set alle filmene, så sætter jeg mig ned og læser bøgerne. Mange gange blander de handlingen sammen i filmene i forhold til bøgerne og jeg vil ikke vide hvad der sker.
Jeg plejer også altid at elske bøgerne i forhold til filmen, så for ikke at få det helt ødelagt så venter jeg :)[/quote]
Det med meget lidt tøj, forstår man lidt bedre når man læser bøgerne. De render jo rundt og har en kropstemp. på 40 C eller mere (kan ikke lige huske det :)) Og hver gang de bliver til ulve går deres tøj i stykker - især hvis det haster med at blive til en ulv…