Nikita 21/07.1999 - 29/10.2012

Farvel Nikita, Evas gode gamle kat. Det er så hårdt, men det var det rigtige. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

:lys: Hvil i fred skønne Nikita :lys:
-kramer

Mine dybeste kondolancer Eva…

Farvel Nikita…

Det gør mig meget ondt Eva :ked:

men du gjorde det bedste man kan gøre for sin mis som kattemor - du gav hende en værdig afsked !

:sørger: smukke Nikita - hils Pepper, Tabby og Knisper oppe ved regnbuen

og stort :kram: til dig Eva

Det gør mig så ondt Eva :trøste:, at du allerede skulle miste endnu en elsket kat :kram:.

Men hvor er det godt at du har Robin og Elias, til at hjælpe dig over sorgen :hjerte::hjerte:.

God rejse smukke sorte Nikita :lys:

Det gør mig ondt Eva. :frowning: Det er svært, så svært efter så mange år.

God rejse Nikita - hils deroppe :lys:

Det gør mig ondt :ked:

Sov sødt Nikita

Eva, det gør mig så ondt :ked:

:kram:

Hils ved Broen, smukke, sorte Nikita :hjerte:

Eva, det gør mig så ondt :ked:

:kram:

Hils ved Broen, smukke, sorte Nikita :hjerte:

Det gør mig så ondt Eva. Knus og varme tanker til dig.

:rip: smukke mis

God rejse, smukke sorte missepige :lys:

:kram:

Åh nej, Eva - det gør mig utrolig ondt.
Jeg tænkte på dig tidligere i dag, at du ikke havde skrevet noget om, hvordan det var gået, så jeg frygtede det værste.

Troede bare hun skulle have taget nogle prøver, som kunne vise hun måske bare havde lidt dårlige nyrer eller noget i den stil.

-kramer

Åh, for søren Eva, det gør mig så ondt for dig :ked:

Sov sødt Nikita :lys:

:trøste:

Det gør mig ondt, men det er nok det bedste for en dame i den alder, selvom det stadig er svært.

:ked:Tusind tak til jer alle for søde trøsteord og kram :hjerte:

Jeg havde jo også håbet, at det var noget, der kunne afhjælpes med medicin, men det var det jo desværre ikke.

Jeg kunne selv føle den store knude - ikke så sært, at hun havde det skidt og ikke havde lyst til mad.

Men nu lider hun ikke mere - det er bare mig, der har det hårdt, for det er jo forfærdeligt at stå der og bestemme, at hun ikke skal leve mere.

Men jeg er sikker på, at det var det rigtige - det ville ikke være til at holde ud at se hende svinde mere og mere ind, så hellere sige farvel i tide.

Men hold op, hvor var det svært - hun sad jo og kiggede sig omkring og ind imellem gned hun hovedet op af min hånd og hun virkede jo slet ikke syg.

Men det var hun jo og nu lider hun ikke mere -det er en lille trøst. :ked:

[QUOTE=Eva;973417]:ked:Tusind tak til jer alle for søde trøsteord og kram :hjerte:

Jeg havde jo også håbet, at det var noget, der kunne afhjælpes med medicin, men det var det jo desværre ikke.

Jeg kunne selv føle den store knude - ikke så sært, at hun havde det skidt og ikke havde lyst til mad.

Men nu lider hun ikke mere - det er bare mig, der har det hårdt, for det er jo forfærdeligt at stå der og bestemme, at hun ikke skal leve mere.

Men jeg er sikker på, at det var det rigtige - det ville ikke være til at holde ud at se hende svinde mere og mere ind, så hellere sige farvel i tide.

Men hold op, hvor var det svært - hun sad jo og kiggede sig omkring og ind imellem gned hun hovedet op af min hånd og hun virkede jo slet ikke syg.

Men det var hun jo og nu lider hun ikke mere -det er en lille trøst. :ked:[/QUOTE]

Var hun ikke hos din egen dyrlæge for nylig, der ikke kunne mærke noget?

Eva - hun var syg - selvom hun ind imellem havde det okay. Du tog jo netop derud, fordi du kunne mærke hun ikke var rask -kramer

[QUOTE=Vivi_Fletcher;973424]Var hun ikke hos din egen dyrlæge for nylig, der ikke kunne mærke noget?

Eva - hun var syg - selvom hun ind imellem havde det okay. Du tog jo netop derud, fordi du kunne mærke hun ikke var rask -kramer[/QUOTE]

Det var ikke min egen dyrlæge, men Anna Cramer, hende der kommer hjem til dig.

Jeg troede hun havde mærket Nikita igennem, men det kan hun ikke have gjort, for så ville hun have opdaget den store knude.

Ja, hun var syg - hun var jo slet ikke sig selv, så jeg ved godt, at jeg har gjort det rigtige for hende.

Det gør mig ondt :frowning:

:lys: for Nikita

Så var din mavefornemmelse rigtig… Det gør mig virkelig ondt at høre :frowning:

[QUOTE=Eva;973440]Det var ikke min egen dyrlæge, men Anna Cramer, hende der kommer hjem til dig.

Jeg troede hun havde mærket Nikita igennem, men det kan hun ikke have gjort, for så ville hun have opdaget den store knude.

Ja, hun var syg - hun var jo slet ikke sig selv, så jeg ved godt, at jeg har gjort det rigtige for hende.[/QUOTE]

Godt du føler du gjorde det rigtige :slight_smile: