Nikolaj indlagt

Vi har haft en helt normal dag, kattene har leget og haft det godt. Men pludselig kommer Nicolaj stormende, kaster op og hæsser efter luft. Han ligger sig ned og har svært ved at trække vejret. Jeg tager med det samme telefonen og ringer til dyrlægevagten og siger at det er akut. 10 min. senere er vi hos dyrlægen. Han bliver nøje undersøgt mens han får ilt, et mærke på tungen afsløger at det nok er et bistik.
Han blev stukket i poten for 14 dage siden, så mulighed for at han er allergisk er der. Han fik flere sprøjter og dette hjalp en del. Lige nu ligger han til obs. vi får besked til midnat, om vi kan hente ham

Puha :kryds::kryds::kryds::kryds: for at i snart for ham hjem igen.

Puha - en grim oplevelse :rock:

Du skriver, han blev stukket for 14 dage siden?

God bedring til missen.

Sikke da en komme-galt-afsted dag, det har været i dag. (Jeg har også selv haft en paniksituation hos een af mine killingekøbere, som heldigvis endte godt).

Men god bedring med Nikolajmissen, håber han bliver frisk.

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

fra alle 6 x 4 missepoter, haler, fingre og tæer…

håber lille missen klarer det

:kram:

Ja, men han er altså også blevet stukket i munden i dag. Dyrlægen sagde at det var godt at vi kom omgående. Det skete så hurtigt inden for 5 til 10 min.

:brist:Jeg får ikke lukket et øje i nat og i morgen skal jeg af sted på kursus i 14 dage. Det er ikke til at holde ud-love-love

Det var da godt, at han kom stormende hen til jer - at han ikke gemte sig et eller andet sted!

Jeg krydser alt, hvad krydses kan :kryds: :kryds: :kryds:

Denne gang var jeg glad for at det var Weekend. Vi var hjemme:kryds::kryds:

Rigtig mange krydsede fingre, poter og haler her fra.
God bedring med missen.
Knus og en masse gode tanker fra Elin

Godt at der blevet reageret så hurtigt. Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at han hurtigt får det godt igen :kryds::kryds::kryds:

Nicolaj er kommet hjem, han er ikke frisk, men det var bedre han kom hjem. Da der ikke var nogen vagt ved ham i nat. Han er på 5 dage med predusolon, nedtrappende. For fremtiden skal han omgående til dyrlæge, hvis han bliver stukket igen.

:ked::ked::ked:Han har allerede kastet op 3 gange, siden vi kom hjem. Min stakkels lille dreng:ked::ked:

Stakkels misser :frowning:

Jeg sidder og tænker på om i ikke kan få en modgift som i selv kan give hjemme hvis han bliver stukket igen?

Jeg ved at en af min datters veninder har det til sig selv da hun er stærk allergisk mod hvepse.

Det spurgte vi også om. Men der ikke noget vi kan have hjemme. Hvis han bliver stukket igen, kommer det an på, hvor han bliver stukket. Er det i poten, kan vi måske klare det selv. Så skal stik stedet afkøles, men er det i hovdet eller kroppen, så er det afsted med det samme. Forbannede hvepse.:mad::mad:

:kryds::kryds: Krydsede poter og knurhår her fra, at han hurtigt kommer ovenpå igen :kryds::kryds:

Stakkels dreng - håber han ikke gider lege med hvepse mere.

Puha, for en grim oplevelse :frowning:
Jeg :kryds::kryds::kryds::kryds: for at han hurtigt er fit-for-fight igen.

Sikke en grim oplevelse, håber snart din kat er frisk igen.
Sikke godt i var hjemme, håber aldrig han bliver stukket af en hveps igen.

Hvordan går det med Nikolaj :? Håber han har det meget bedre :kryds: