Nina kom forbi

Her er lidt billeder af de små fra i onsdags, hvor Nina var på besøg, og vi fik tid til at tage lidt billeder af de små også - trods meget dårlige lysforhold, så fik Nina ramt nogle gode skud af de små, skarpheden er så bare ikke helt i top.

Princess, som flytter hjem til blandt andet sin morbror, Krumme:)

Meganuttede Rhys, som elsker at ligge på armen og blive nusset på.

Søde og rare Samuel, som flytter ned til sin farbror Albert og Line

Wilikins der har arvet familietilbøjeligheden og er ved at udvikle sig til en rigtig skulderkat :høhø:

Body, som har det med at komme springende mens han storspinder i forventning om at NU skal han nusses. Han er også meget glad for at ligge på skødet, så vi må se om Annika kan få plads til både ham og Ramos :høhø:

Adora, der godt nok minder mig om både far og farfar i den alder :hjerte:

Og så lige lidt fællesbilleder, hvor Nina altså var nødt til at bruge blitz, så I må lige bære over med “alien øjnene” :høhø:
De sidder Princess, Adora, Wilikins, Rhys, Body og Samuel

Bøller! :inlove:

Og så lige et enkelt af Mikki, der var såååå vild med den drillepind jeg brugte (en af de særlige de ikke får lov til at lege normalt), og slet slet ikke kunne sidde stille - og da også endte med at snuppe drillepinden og forsøge at rende ned af trappen med den, så den gik i stykker :rulleøjne:

Hvor er det nogle gode billeder af nogle skønne katte :thumbup:

De er dejlige hver og en . men Rhys altså :inlove:

Dejlige billeder af dine smukke killinger :hjerte: Bøllebilledet er perfekt, for det viser hvordan kattene også er … nysgerrige og klar til at lege :thumbup:

Åh, Rhys… :besvimer::kys::love2::hjertehop::hjerte::wehuu::smask::lovelove:

Hvor er de bare alt for søde og nuttet :wehuu:

Hov, :smask:var da en forkert smiley. Den må være til Eva for at vise den slags nuttede billeder for svage sjæle :høhø:

Princess, Adora og Rhys har bare et eller andet der får mig til at smelte og hvine over hvor nuttede de er. :hjerte::savle::love2::wehuu::smelter::hjerte::inlove::hjertehop::hjertekat::iloveyou:

Jeg kan slet ikke vælge længere :hjerte:

Uhhhh dejlige billeder af fantastisk nuttede killinger [:smelter:](javascript:void(0))

Cats og Conni

[QUOTE=Eva;1267061]Hvor er det nogle gode billeder af nogle skønne katte :thumbup:

De er dejlige hver og en . men Rhys altså :inlove:[/QUOTE]

Mange tak - ja, vi har som regel nogle meget kærlige og opsøgende killinger, men Rhys tager lige skridtet det videre. Stod det til ham så hang han på ens arm og blev nusset 24/7 :tihi:

Mange tak :slight_smile: Ja, jeg kan også godt lide de der mindre “perfekte” kuld billeder, for kattekillinger er jo netop fuld af ballade og er ikke så meget til at sidde pænt stille :høhø:

:tihi:

Mange tak! :smiley:

:tihi: Du siger jo bare til :stuck_out_tongue:

Tak, de er også ret så nuttede og fotogene de tre :høhø:

Så er det godt du ikke behøver skulle det :tihi: Og tak! :slight_smile:

[QUOTE=conninissen;1267134]Uhhhh dejlige billeder af fantastisk nuttede killinger :smelter:

Cats og Conni[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile: