Nobbys første vådmad

Så har Nobby fået sin første portion ever siden… Tja, hvem ved… Og jeg har hørt det ikke er sket hvis der ikke er billedbevis, så jeg optog en video :høhø:

Det er en teskefuld Cosma Thai Tun… Tænkte jeg vil prøve med tunen for han plejer at gå helt i koma når jeg åbner en dåse og mjaver som en gal hvis han TROR han ska ha frysetørret tun :slight_smile:

Jeg kan vist kun sige den er godkendt :tihi:

(undskyld den vender på siden, men aner ikke hvordan man vender den på youtube)

//youtu.be/W3ZS9y_Qpsc

Hvis I ikke lige gider at se hele videoen, så er her resultatet efter 2½ minut… Og han brugte lige et minut ekstra på at gennemsøge køkkengulvet, for der KUNNE jo være lidt tilbage :tihi:

Haha - det er vist godkendt! :smiley:

håber hans mave også godkender det, så han kan få mere af det :smiley:

:slight_smile: Det var vist nok MUMS. Krydser fringre for, at mavsen tager godt imod

Tak - krydser også meget! Jeg håber at det hjælper at hans tørkost lige nu halvt består af RC Intestinal…

Jeg er forresten positivt overrasket… Jeg troede vådmad stank som jeg ved ikke hvad… Men lige den her lugter i hvert fald bare af tun :slight_smile:

Sikke en fin lille lys stemme han har, lyder han altid sådan? :slight_smile: Maden ser, undskyld så absolut brugbar ud :smiley:

Hmm… Tjaaaa… Jeg syns den lyder lysere end den er, men han har nok ik verdens mørkeste stemme :slight_smile:

Bagefter er skålen i hvert fald slikket ren… :smiley:

Lykke, der er stor forskel på kattemad, sådan noget der, og diverse dyrer produkter, dufter bedre, og mit indtryk er også, at det smager bedre.

Jeg var lidt på “røven” for ikke så længe siden, og aldi var ude af lux, så købte en af de andre, og føj. Det ville jeg ikke engang servere :slight_smile: Og sådan en brunlig sovs, pyh… :slight_smile:

Bozita og porta21 og cosma er godkendt her :wink:

Nurh, sådan en sød lille piphans…

Fedt han er så tilpas med det våde :slight_smile: og maven skal nu nok acceptere det :slight_smile:

og det miau… :tihi: :slight_smile: :smiley: :klapper: Det er altså SÅ lille til en relativ stor mis :hjerte: Det lyder bare fint :ok:

Nårh så fin, og maden er da hvertfald godkendt. :tihi: Elvis så ligedan ud for et par timer siden, da han fik sin første lille portion vådfoder, der var skålen også helt ren efter et par minutter. :thumbup: Vi krydser for Nobbys mave. :kryds:

Det blev da godt nok godkendt, skal jeg love for! Om nom nom nom…

Hehe ja… Og mig der havde frygtet at vådt foder var lidt skræmmende :tihi:

[QUOTE=Blunky;1012850]Lykke, der er stor forskel på kattemad, sådan noget der, og diverse dyrer produkter, dufter bedre, og mit indtryk er også, at det smager bedre.

Jeg var lidt på “røven” for ikke så længe siden, og aldi var ude af lux, så købte en af de andre, og føj. Det ville jeg ikke engang servere :slight_smile: Og sådan en brunlig sovs, pyh… :slight_smile:

Bozita og porta21 og cosma er godkendt her ;)[/QUOTE]

Det er LIGE den der brun mystisk sovs jeg har forestillingen om i mit hoved! Gætter på det må være fordi de par gange jeg har set/lugtet vådmad har det været noget billigt skidt… :gruble:

[QUOTE=DK Sugieh;1012888]Fedt han er så tilpas med det våde :slight_smile: og maven skal nu nok acceptere det :slight_smile:

og det miau… :tihi: :slight_smile: :smiley: :klapper: Det er altså SÅ lille til en relativ stor mis :hjerte: Det lyder bare fint :ok:[/QUOTE]

Ej, altså helt ærligt… I kan da ikke bare gøre grin med min lille sopran :tihi:
Har overhovedet ik tænkt over om hans stemme var lyst… Har hele tiden syns det lyder masser af passende til hans størrelse :slight_smile:

Godt Elvis os var glad for sit :smiley: :smiley:
Håber ikke Elvis reagerer for vildt på sit :slight_smile:
Du er jo ny, så ka lige fortælle at vi i november (lige efter vi fik ham) havde en tur med Nobby hvor han havde dårlig mave i 14 dage og var på antibiotika og alt muligt… Så er lidt bange for at smadre balancen i hans mave igen :slight_smile:

Hehehe vores ELSKER “mystisk brun sovs” - de dersens kødboller (eller hvad de nu består af) kan til gengæld godt få lov at blive liggende…

(men nu er jeg så osse hende der engang har smagt på Whiskas fordi det DUFTEDE så godt… )

Han er da en smuk lille piphans af en pelsbold… :inlove:

Der bliver også krydset herhjemme for hans mave, men jeg synes det virker rigtig fornuftigt at du kun gav ham en skefuld!

Porta 21 med kylling dufter af og ligner kylling…mine eeeeelsker det…og det saft der er i dåsen er ikke sovs …men sauce…synes de. Jeg hælder lidt ekstra vand på…dét er lækkert.

Schesir med fx laks…det er rene stykker laks…det vækker også begejstring…men til MCO’erne er det næsten kun én mundfuld, Knirke derimod kan få et stk tid til gå med at nyde sin mad.

Jeg har i øvrigt snart en del Bozita jeg skal af med…de gider dem ikke mere…og jeg har en hel hylde i et køkkenskab fyldt med dem…så dem køber jeg ikke mere.

Sugiehhhhhhhhhhhhh…:smiley:

[QUOTE=Lykke;1012909][…] Ej, altså helt ærligt… I kan da ikke bare gøre grin med min lille sopran :tihi:
Har overhovedet ik tænkt over om hans stemme var lyst… Har hele tiden syns det lyder masser af passende til hans størrelse :)[…][/QUOTE]

Rags siger, at det er en helt normal hankattestemme… :tihi:

[QUOTE=Ravn;1012913]Han er da en smuk lille piphans af en pelsbold… :inlove:

Der bliver også krydset herhjemme for hans mave, men jeg synes det virker rigtig fornuftigt at du kun gav ham en skefuld![/QUOTE]

Hihi… Sikke et fint tilnavn… Jeg tillader mig lige at stjæle det til min signatur :ups:

Takker :slight_smile:
Er det jeg blev foreslået for at passe lidt på ham :slight_smile: I morgen får han så en skefuld morgen og aften (hvis hans mave er ok) og så ellers roligt op fra det… Vi ska jo passe på det bette myr :hjerte:

Tino synes også stemmen er ganske hankattet :tihi: (men jeg morer mig altså også over Tino :smiley: )

Hehe… Det er da godt at høre at han ikke er den eneste i pip-klubben :tihi: