Nobel i sneen

Så har Nobel haft sin første tur ude.

Vi startede ved hoveddøren. Den syntes han ikke han ville ud af, men det var da meget interessant at stå og kigge ud - lige indtil den fremmede lille pige kom lidt for tæt på med sin STOOOOORE snebold :tihi:

Vi prøvede så haven i stedet for - den er han trods alt vant til at kunne kigge direkte ud i.

De første 10 min

Men efter lidt kalden, så kunne han godt lige overtales

Og så turde han godt gå lidt rundt langt kanten af haven

Det var så en smule træls at snoren ikke blev længere da han syntes naboens have skulle udforskes :tihi:

Men så kan man så bare gå over og snuse til den interessant busk igen!

Han fik også snust til den anden side af haven, men der var mine frostne fingre pakket væk :slight_smile:

For at få ham ind skulle der igen lidt lokkes lidt med noget kalden :slight_smile:

Bordet der ligger væltet i hjørnet er forresten en af foranstaltningerne til at holde de katte der plejer at gå igennem haven ude - og det virker umiddelbart ret godt…

Det er godt at han er kommet ud og få lidt på opleveren. Dog skal I regne med at han snart vil ud hver dag og gerne hele tiden… :tihi:

Dagens gåtur med plejemissen var præget af brok og klagen over den væmmelige sne…!

Hehe… Han går allerede og mjaver :stuck_out_tongue:

Men vi ved han syntes det var fint at han bare kom ud og gå tur en 2-3 gange om ugen hos tidl. ejer… Men det kan self ha ændret sig når nu han har haft fritløb :dokdok:
Der kunne han dog godt finde ud af at han kun måtte være ude når der var lyst og han kom når hun kaldte - så håber vi kan lære ham det når nu vi får lidt hegn op :slight_smile:

Haha - det er da også synd for Rafiki at du ikke har fjernet den for ham :tihi:

Jeg overvejer seriøst at anskaffe nogle potesko til ham, for han vil helst gå, hvor der er saltet og han slikker jo sine poter bagefter. Jeg tror ikke vejsalt er godt for ham.

Så fin han er derude i sneen (ja altså OGSÅ i sneen :tihi:) ) :hjerte:

Den tur klarede han da rigtigt fint. Men han er jo også påklædt til vinteren… :smiley:

Det vil jeg tro du har ret i :frowning: Vidste slet ikke man kunne få potesko!

Takker :slight_smile:

Ja, han har da en bette smule pels at holde varmen med :tihi:

Til hunde kan man. Spørgsmålet er om missemanden vil acceptere at have dem på???

Hm ja, det er self det store spg :s

Hvor er han altså bare en smuk kat… :hjerte:

Og det ser sødt ud som han går rundt og undersøger… :slight_smile:

Han ser altså skøn ud. Sikke nogle fine billeder af en lille tur.

Skønne billeder! Han er altså fin! Og lådden :smiley:

Dejlige billeder :smelter:

Ah! Hvor er han dog en smuk kat! Og pelsen er også superegnet til vinterbrug :slight_smile:

[QUOTE=Ravn;991897]Hvor er han altså bare en smuk kat… :hjerte:

Og det ser sødt ud som han går rundt og undersøger… :)[/QUOTE]

Ih, hvor er I bare dejlige :hjerte: Tak for de søde ord om Nobby :smiley: