Nobelprismodtagerne - 8 uger

Som tiden da flyver, tænk at de allerede er blevet 8 uger… Men nogle skønne små bøller er de, der nu har indtaget hele huset, og nu også haven.

Albert er en fotogen bette kraftkarl, så det var svært ikke at vælge mange billeder ved ham :tihi:

Willem er bare en lille charmetrold, han fandt tidligt sin “signatur posering”, som de lærer i Top Model og den holdt han så :tihi:

Theo er stadig bare en lille cremebolle og uldtot :hjerte:

Peyton er virkelig en lille kærlig charmer, og jeg tror altså det bliver ham der kommer til at blive her :inlove: Han er sin far op af dage i den alder

Lidt fælles billeder blev det også til :slight_smile:

Det var den der signatur posering :wink:

Og udenfor kan de også, hehe

Det var så det for denne gang. Der er dog flere i deres galleri, da jeg ikke har begrænset mig helt så meget der :tihi:

Theo er bare SÅ lækker:hjerte: Men Willem har klart den bedste positur!:slight_smile:

Hehe, ja han var altså lidt for sjov med den balanceren på bagbenene :tihi:

:wehuu:hold da op hvor er de charmerende:besvimer:

:smelter:

Åhhjaaa Theeooo… Jeg har bare noget med de der Cremeboller. De er nu allesammen VILDT søde. IH !

De vokser sig da bare dejligere og dejligere :hjerte:

Cremebollen er stadig min favorit :lovelove: :wink: :tihi:

Imponerende…på alle måder

Mange tak for de pæne ord alle sammen :slight_smile:

Dejlige billeder af et dejligt kuld.:hjerte:

Tak :smiley:

Hvordan får man fire killinger til at side pænt på række?
Fine billeder, og fine misser :slight_smile:

[QUOTE=fugl;1173520]Hvordan får man fire killinger til at side pænt på række?
Fine billeder, og fine misser :)[/QUOTE]

Dobbeltklæbende… :muhaha:

[QUOTE=fugl;1173520]Hvordan får man fire killinger til at side pænt på række?
Fine billeder, og fine misser :)[/QUOTE]

Nemlig - svaret er lim! :engel2:

Superskønnne! Både billederne og minimisserne :smiley: Charmebøffer alle zusammen!!!

Mange tak, og ja det er de helt sikkert! Lige nu ligger de og får sig en tår hos Trille - men inden da har de også haft en fest med vores havehynder, der stod stablet pænt op af kommoden. Det gør de så ikke længere… :tihi:

“studiebilleder” go home :slight_smile: for mig er der ingen tvivl, katte udenfor i deres naturlige miljø, er SÅ flot og det spiller smukt med deres farver :slight_smile: