Noël skal have et tilnavn

Green HOT super-showende coon-rocker

:tihi::tihi::tihi:

Så skal der stemmes :slight_smile:

Coon-rig multi-udstillende madorakel med hang til grøn <-burde det ikke være grønt? :slight_smile:

Med hang til (farven) grøn - som jeg forstår det.

Galath - :høhø: Ja, så godt kender jeg alligevel Heidi… Det opdager man ret hurtigt :smiley: Men spekulerede bare på det ifht det sproglige, men så god er jeg altså heller ikke til det :tihi:

Det var faktisk også det sproglige, jeg forsøgte at forklare. Det slap jeg så ikke så godt fra :høhø:

Men jeg opfatter det, som om “farven” er underforstået, og at det er derfor, der ikke er noget t på grøn :slight_smile:

Ingrid - Jah, jeg tænkte bare at noget jo også kan være grønt… og ikke grøn… men det er nok grøn der skal stå :tihi:

Smil om det er grøn eller grønt så betyder det meget for mig :slight_smile:

Heidi - Jeg tror at Ingrid har ret, og at det er nemmere at forstå at det er farven grøn, og ikke grønt som i grøntsager hvis det er uden t :tihi:

De er gode og det er svært at vælge, men mit valg må absolut være…

Hjertevarm MCO-mamma med appetit på livet :slight_smile:

helt sikkert den første… den er top original :slight_smile: vi har mange hjertevarme herinde - men ingen madorakler endnu :slight_smile:

Da ikke hvis det er grøn tuborg…eller grøn koncert…rock og grøn hører da ligesom sammen ikke:)

Ja meget gerne den første det var bare et lille pip herfra .
Så den må i gerne stemme på :slight_smile: