No'et underligt no'et

Der kommer sådan en sær tynd og gennemsigtig ting ud af vandhanen…

//youtu.be/iMln_30doZc

Det sjove er at Adelie ellers altid har elsket at drikke af vandhanen… men vi har fået en ny vandhane på badeværelset, og den vinkler anderledes… så nu er det åbenbart nyt og spændende igen, det der kommer ud af den :klapper:

Årh hun er kær :hjerte: Emina er den første kat jeg har haft, som bruger min håndvask & selv om det til tider er lettere upraktisk, så nyder jeg det, for jeg synes det er så kært :inlove:

Årh hvor er hun sød. Så forsigtig hun er med poten :wehuu:

Jam man skal jo passe ppå det der sære noget… som man ovenikøbet bli’r VÅD af… hvordan DET så end går til? :tihi:

:smiley: Der skal ikke ret meget fornyelse til før ting igen er spændende :smiley:

Er vandstrålen rykket længere tilbage, så hun ikke kan komme til den på samme måde?

Katte er vanedyr, og det er da helt tydeligt, at hun synes, “noget er galt”. :smiley:

Nårh…hun er sød. :slight_smile:

Der er (desværre) ingen af mine, der rigtigt er interesserede i vandhaner. Bailey kan dog godt bruge tid på at stå og glo ned i toilettet, når man lige har trukket ud. Det er åbenbart rigtigt spændende. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;956336]Er vandstrålen rykket længere tilbage, så hun ikke kan komme til den på samme måde?

Katte er vanedyr, og det er da helt tydeligt, at hun synes, “noget er galt”. :D[/QUOTE]

Ja, og selve vandhanen “bukker nedad” på en anden måde, så det ikke er så let for hende at komme til mere. Altså hun kan jo godt, som man kan se, men den er “forkert” i hendes øjne L

I må sofort se at få fat i en anden vandhane af “den rigtige slags”… :slight_smile:

Jamenaltså… nu har vi lige købt og betalt og fået monteret den her… Hun må altså tilpasse sig… L

(jeg ku’ faktisk også bedre li’ den gamle… men jeg blev ikke spurgt L VVS-manden kom og skiftede vandhanerne ud - og det var den her han havde med L Det hele var overstået da jeg vågnede…)

Hvor er hun dog herlig :hjerte:

Det er lidt som at se Helena med drikkefontænen :tihi:

Ih har du en af de fontæner der løber som en vandhane? Sådan en ville jeg gerne ha’… men det må blive når den nuværende ikke kan mere…

Ja, jeg er den heldige ejer af sådan en, og Helena er heeelt vild med den. Der bliver både pjasket, dyppet og slået til vandet, inden hun drikker :lol:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;956369]Jamenaltså… nu har vi lige købt og betalt og fået monteret den her… Hun må altså tilpasse sig… L
(jeg ku’ faktisk også bedre li’ den gamle… men jeg blev ikke spurgt L VVS-manden kom og skiftede vandhanerne ud - og det var den her han havde med L Det hele var overstået da jeg vågnede…)[/QUOTE]

I bor i rækkehus, ikke? Så er der med garanti nogle af naboerne, der stadigvæk har “den rigtige hane”, så I bytter da bare. :cool:

Joeh… men se, den sku’ skiftes fordi den dryppede… og de pakninger der passer til kan man ikke få længere (sjusk, efter sølle 25 år… billigt bras!) så… der var ikke så meget valg her L

Så hun MÅ altså lære at leve med det :tihi:

Hvor er hun sød :høhø: :hjerte:

Hvor sødt :smiley:

Sådan en misser har jeg nu også fået. Fellini gør fuldstændig det samme :hjerte:

Hvor er hun sød :smiley: