Nogen der er på FD opdrætter?

Og kan sætte denne http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?41894-To-Maine-Coon-på-Kongelundens-Dyreklinik-haster&p=910868#post910868 på?

Da vi har solgt en del killinger til det område, så kontaktede jeg dem (hannen passede i alder) og han er blå med hvid. De mente der var tjekket for chip, men var ikke sikre… Tavlerne er undervejs fra gammel ejer, men uden dem kan man ikke finde opdrætterne.

De var indleveret til aflivning, men klinikken fik lov at finde nyt hjem, da kattene er utrolig dejlige og fortjener et godt liv.

Uh jeg håber dælme at man har tålmodighedne til at vente på at tavlerne kommer så opdrætteren kan blive kontaktet !

OG - at opdrætter har mulighed for at tage dem hjem… det er jo desværre ikke alle, som kan…

Hvor ville jeg gerne hjælpe… men her er fyldt!

[QUOTE=En forhenværende bruger;910876]Og kan sætte denne http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?41894-To-Maine-Coon-på-Kongelundens-Dyreklinik-haster&p=910868#post910868 på?

Da vi har solgt en del killinger til det område, så kontaktede jeg dem (hannen passede i alder) og han er blå med hvid. De mente der var tjekket for chip, men var ikke sikre… Tavlerne er undervejs fra gammel ejer, men uden dem kan man ikke finde opdrætterne.

De var indleveret til aflivning, men klinikken fik lov at finde nyt hjem, da kattene er utrolig dejlige og fortjener et godt liv.[/QUOTE]

Hej Pia

Denne er hermed postet på FD-opdrætter

[QUOTE=Moster´s;910929]Hej Pia

Denne er hermed postet på FD-opdrætter[/QUOTE]

Tak Tanja :slight_smile: Måske nogen genkender kombinationen af kattene, så opdrætter kan findes.

Jeg har smidt den op på min væg på facebook for måske er der nogle der der ser den og ved hvilke katte der er tale om og får fat i opdrætter :slight_smile:

Har snakket med dyreklinikken, de ville under alle omstændigheder IKKE blive aflivet på mandag.

Begge katte har fået nyt hjem, i Vojens, og bliver hentet på mandag, skulle de mod forventning IKKE blive afhentet, ville dyrlægen kontakte mig, også kan de begge få et nyt hjem her, og nyde deres otium, med at jage mus her på landet.

/johnny

Vildkat.dk er ved at få en ny under-side, som netop er for dyrlæger/dyreklinikker, der får sunde og raske katte ind til aflivning - med ejers samtykke haster vi med at sætte katten på akut-siden.
Bare til orientering :slight_smile:

[QUOTE=MiSi;911122]Vildkat.dk er ved at få en ny under-side, som netop er for dyrlæger/dyreklinikker, der får sunde og raske katte ind til aflivning - med ejers samtykke haster vi med at sætte katten på akut-siden.
Bare til orientering :-)[/QUOTE]

Hvof’ det, når katten har fået nyt hjem?

jeg tror der tænkes i fremtidige sager og ikke lige den her :slight_smile: omend formuleringen naturligvis kunne forstås på begge måder

Smider lige indlæget her også…

Håber meget at der de skal hen i Vojens, er nogen der kender nogen der kender nogen…

For Vojens har desværre også et par røvsnaps, der er tæt på at kunne måles med CK, og de er også dygtige til at tale gebisset ud af oldemor…

Så jeg ville være glad for at vide at nogen har besøgt stedet de skal hen, eller kender dem der skal have kattene…

Det blev ikke Vojens der blev de to kattedyrs nye hjem. Dyrlægen har netop haft ringet, og tilbudt mig dem, da dem fra Vojens ikke ringede igen, eller var til at få fat på, så derfor har jeg fået dem tilbudt.
Og jeg ville rigtigt gerne give dem det hjem det har brug for, og har plads osv.

MEN…

Er det muligt at stable en staffet på benene fra deres midlertidige hjem på Amager, og herover til det mørke jylland, Vejle, Horsens, Juelsminde området? Jeg har nemlig ikke bil, eller mulighed for at tage til København lige nu, men det skal vel ikke komme i vejen?

/johnny

[QUOTE=En forhenværende bruger;910876]Og kan sætte denne http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?41894-To-Maine-Coon-på-Kongelundens-Dyreklinik-haster&p=910868#post910868 på?

De var indleveret til aflivning, men klinikken fik lov at finde nyt hjem, da kattene er utrolig dejlige og fortjener et godt liv.[/QUOTE]

Har du fået nogen yderligere information om dem? Jeg har solgt en blå/hvid han der vil være 5 år og de har også en hunkat fra mig som er 10 år, hun er sort tabby. De er også solgt til de område, men jeg tabte kontakte til dem for nogen år siden da de blev skilt :frowning:

Nej, jeg fik kun hjælp fra Tanja til at sætte den på FD opdrætter og så her, andet og mere ved jeg ikke. Men ring dog på klinikken og spørg dem, de ved da hvem der ejede dem.

Det planen jeg vil gøre i morgen, har bare først lige set det nu.

Det viste sig at være to katte fra os, er stadig helt rystet over at de ikke har kontaktet os. De har nu begge fået et nyt hjem hos nogen der også har skovkatte :slight_smile:

Super, I nåede at kunne tage affære :ok:

Vi nåede desværre ikke at gøre noget selv. Det er dyrlægen der har fundet de nye ejere, men de virker som gode katteejere :slight_smile: Og det er hovedsagen.
Jeg har så bedtdyrlægen give dem mine kontakt informationer, så håber jeg at jeg hører nyt om Toby og Momi fra dem.

Men det er meget øv at de ikke har kontaktet os, for jeg tænker hvad med de to andre katte de også havde fra os. Men de blev skilt så de kan have fået to katte hver. Jeg har sendt mail til dem og håber at få et svar, deres telefon nummer virker ikke mere :frowning:

[QUOTE=Quivive;915087]Vi nåede desværre ikke at gøre noget selv. Det er dyrlægen der har fundet de nye ejere, men de virker som gode katteejere :slight_smile: Og det er hovedsagen.
Jeg har så bedtdyrlægen give dem mine kontakt informationer, så håber jeg at jeg hører nyt om Toby og Momi fra dem.

Men det er meget øv at de ikke har kontaktet os, for jeg tænker hvad med de to andre katte de også havde fra os. Men de blev skilt så de kan have fået to katte hver. Jeg har sendt mail til dem og håber at få et svar, deres telefon nummer virker ikke mere :-([/QUOTE]

Puha, det er åbenbart svært at stole på folk. Tænk at de vil være bekendt
ikke at kontakte jer. Personligt har jeg det jo sådan, at når nogen viser mig
tillid ved at overlade mig en killing, ja så er det da noget, der forpligter.

Det må kræve sine nerver at have mange børn rundt omkring :rock:

Godt at der nu er fundet et nyt hjem til dem :slight_smile:

Jeg håber, de to andre katte har det lige så godt som de her to nu lader til at få det - og at I kan få en god kontakt til de nye ejere :kryds: