Nogen der har denne mobil?

Sony ericsson vivaz pro ??

Som måske kan hjælpe lille Lotte, som for første gang har en tuch mobil, og slet ikke er blevet venner med den endnu :rock:- hahaha … :klapper:

[quote=Lotte;521235]Sony ericsson vivaz pro ??

Som måske kan hjælpe lille Lotte, som for første gang har en tuch mobil, og slet ikke er blevet venner med den endnu :rock:- hahaha … :klapper:[/quote]

Jeg har en veninde som har den…eller dvs. hun bruger den ikke, da hun blev tosset på den.
Ikke at du skal blive ked af købet, for det kan sagtens være du bliver glad for din…
Hvis der ikke er nogen herinde der har den, så skal jeg nok spørge hende hvis der er noget du skal bruge hjælp til…

Jeg har en Sony Ericsson U8i Vivaz Pro, som jeg er meget glad for pga det fulde qwerty- tastatur. Jeg bruger stort set ikke touch skærmen, da jeg heller ikke kan enes med den (eller nogen anden touch skærm for den sags skyld). Stort set alle funktionerne kan betjenes via tastaturet, så man kun sjældent skal bruge touch skærmen.

Jeg bruger også tastaturet da jeg får svip af det der touch:argh:

Uha. det er jo sådan en jeg meget gerne vil have… i stedet for min norkia n96

Jeg bruger os mit tastaturet - Skal dog bare lige vænner mig til det :slight_smile:

Jeg har Sony Ericsson Vivaz (ikke Pro. bare alm Vivaz)

Det er også min første touch-telefon… Jeg købte den pga. videokvaliteten…

Min virker såen ok synes jeg. Men jeg er nok også lidt for tolerant overfor den slags. Jeg kan leve ganske fint med de mest besynderlige fejl hos digitale dimser og elapperater… :høhø: