Nogen der har erfaring med denne sturdibag?

[QUOTE=PiaB;948560]jeg har jo selv en sturdibag small til Unni og jeg har skam også set large flere gange - også med fingrene, så den kender jeg helt fint… o jeg ved jo at large vil passe Yasha helt uden problemer :slight_smile:
det er kun denne nye type sturdi jeg ikke kender og derfor søgte lidt erfaringer på :)[/QUOTE]

Jeg har haft en model Incognito. Jeg elskede den, men den var desværre for lille til mine katte, så jeg har solgt den. Jeg ville ikke vælge den til en kat over 3-4 kilo. Til gengæld er de almindelige Sturdibags i str L og XL helt perfekte til mine møgcooner. :slight_smile:

Tak :slight_smile:
Så bliver det Sturdibag L der ryger i indkøbskurven i morgen :slight_smile:
så må Incognito vente til jeg får en lille kat der passer i den :smiley:

[QUOTE=PiaB;948732]Tak :slight_smile:
Så bliver det Sturdibag L der ryger i indkøbskurven i morgen :slight_smile:
så må Incognito vente til jeg får en lille kat der passer i den :D[/QUOTE]

Du si’r jo bare til :wink:

Blev det så en rød sturdi…til en flot blå russer…?

ja det blev en rød :slight_smile: for de havde den ikke hjemme i sort…
så han kommer til at matche Unni, når sådan kommer i “ens” transporttasker på udstilling og til dyrlæge :slight_smile:

Det er nu også en pæn rød, Sturdi bruger :slight_smile:

ja meget :slight_smile:
jeg er meget glad for Unnis Sturdi, så jeg er slet ikke i tvivl om at den nye også nok skal blive populær :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;949469]ja det blev en rød :slight_smile: for de havde den ikke hjemme i sort…
så han kommer til at matche Unni, når sådan kommer i “ens” transporttasker på udstilling og til dyrlæge :)[/QUOTE]

Så skal jeg også købe røde sturdis til mine katte, når jeg kommer så langt:tihi:

Hehe med fare for at vi tager hinandens katte? :høhø:

Ej - jeg er faktisk stadig overrasket over, hvor flot den røde er som Sturdi bruger, og hvor flot den holder sig! :slight_smile:

Jeg skal nok få lavet nogle hello kitty tags til mine når det er :stuck_out_tongue:

Det lyder som e god idé :smiley:

Den tåler dog ikke længerevarende sol - men det gælder nok for alle deres farver :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;949469]ja det blev en rød :slight_smile: for de havde den ikke hjemme i sort…
så han kommer til at matche Unni, når sådan kommer i “ens” transporttasker på udstilling og til dyrlæge :)[/QUOTE]

Det er da også pænt, at de passer sammen, deres sturdi’er…og en blå russer vil da være flot i en rød sturdi :slight_smile: