Nogen der har forstand på Viasat?

Ja, vi har jo fået Viasat… Yay :rock:

Men men men… Vi har tv1000 og de kanaler. Og nu zapper jeg så rundt (Hvilke sjove kanaler de kan blive til om natten-what). Men men… Der er et problem!!!
Når jeg går over på de kanaler, tv1000’erne, så siger den “Kopierings beskyttelse fejlede”… Jeg kan høre tingene, og jeg kan se teksterne… Men der er sort skærm ellers :S

Nogen der ved hvad der er galt? Vi skulle kunne se kanalerne…

[quote=Abaddon;475218]Ja, vi har jo fået Viasat… Yay :rock:

Og nu zapper jeg så rundt (Hvilke sjove kanaler de kan blive til om natten-what).
[/quote]

Jep… Kl. 00 starter der en voksen film på tv1000… og den blir så genudsendt på 2 andre tv1000 kanaler hhv 1 og 2 timer efter hvilket jo er smart hvis man missede handlingen…-LOL

Har ikke meget forstand på Viasat, andet end hvis man hedder Brian Nielsen, så skal man holde sig laaaaaannnnngggggggtttttt væk.

Min mand har aldrig haft Viasat, dog synes de alligevel at de skulle sende en rykker og trussel om inkasso til ham. Han ringede pænt og informerede dem om at de tog fejl, da han faktisk aldrig nogensinde har haft Viasat. Det viste sig kun at blive starten på det hele, for det måtte gentages 3 gange mere, hvor min mand så blev så træt af det, at han truede dem med advokat, for han havde jo fremvist bevis for at han ikke havde boet på de adresser som de påstod. :argh:

Da vi blev gift, så blev han velsignet på mere en én måde, for så kom han til at hedde Hagen, og nu tager de ikke fejl af ham mere. Men ringer jævnligt for at sælge ham et abonnement, og min tålmodige mand lader dem knævre løs, for til sidst at give dem hele den historie jeg nu har fortalt her. De lover højt og helligt at skrive ind i deres computer at han ikke ønsker at blive kontaktet af dem mere, men 2 måneder senere, så gør han det hele om igen.