Nogen der har kender denne type fontæne?

Jeg kan godt lide at den har flere muligheder for vandstråle - efter hvad der nu passer kræene bedst. Og nej, det er ikke noget jeg har planer om lige nu og her, bare nysgerrig:
http://www.petplanet.co.uk/product.asp?dept_id=363&pf_id=63611

linket er gemt her i hvert fald! :slight_smile: Den minder meget mere om “vandhane”-stråle end så mange andre. Det kunne være den blev et sommer-indkøb for at få dem til at drikke mere når min lejlighed bliver meget varm :slight_smile:

den ser smart ud… og ser nem ud at gøre rent…
tror vist os jeg gemmer linket :slight_smile:

Den er helt klart også gemt her!

Den er da rimeligt pæn at se på, når man tænker på nogle af alternativerne, og jeg kan godt lide at der er mulighed for en direkte stråle. :slight_smile:

Jeg ved faktisk ikke om den er rengøringsvenlig, hvor mange kroge og hjørner der er indvendig - jeg kan ikke finde nogen billeder af hvordan den ser ud adskilt. Men den er på tilbud, kan jeg se :slem: :slem:

Jeg synes for resten generelt det firma laver okay dekorative fontæner. Den her - også i den billige ende - er også helt pæn. Og så er der jo raindropfontænerne.

[QUOTE=Ann R;1134983]Jeg ved faktisk ikke om den er rengøringsvenlig, hvor mange kroge og hjørner der er indvendig - jeg kan ikke finde nogen billeder af hvordan den ser ud adskilt. Men den er på tilbud, kan jeg se :slem: :slem:

Jeg synes for resten generelt det firma laver okay dekorative fontæner. Den her - også i den billige ende - er også helt pæn. Og så er der jo raindropfontænerne.

[/QUOTE]
den er også fin :slight_smile:
men de ser mere rengøringsvenlige ud end den første vi havde.
Var simpelthen ved at få spat af den så nu bruger vi den ikke mere

Uuuh den ville Adelie ELSKE! Og sikkert osse de andre. De BÆLLER allerede vand, tror jeg hælder en liter i min om dagen og det kan vel ikke fordampe altsammen L Men jo mere, jo bedre :smiley:
(bare ikke hvis man spø’r Manden - for det er ham der tømmer kattebakkerne L)

Hum… men… kommer den med “dansk stik” monstro? Englænderne bruger jo de store klodsede trebenede ting… Nå ellers er det jo ikke det sværeste at skifte selv selvfølgelig :slight_smile: Måske misserne sku’ ha’ en julegave…

Der er sikkert engelsk stik på? Men det kan pilles af, eller hvis det ikke kan lade sig gøre (mon ikke det er en transformer, stikket sidder i?) kan man købe en adapter hos Amazon.co.uk til under en tier :slight_smile: