Nogen der har killinger til salg i området omkring København?

Vi kan simpelthen ikke leve uden katte, og er helt ødelagte over fraværet af pelsbolde, kattehår, kattebakke, pelsede møbler og flåede gardiner:tihi:

Vores dejlige Romeo blev aflivet grundet problemer med nyrerne, hvilket var helt utrolig hårdt for mig og børnene, da han var vores øjesten. Lillebror Liam tog min ældste søn med sig, da han flyttede hjemmefra, fordi Liam blev deprimeret over tabet af Romeo, men så ud til at søge min ældste søn mest - han er siden blomstret op igen og har fået en ny ven:hjerte:

Men det efterlader os med et mega tomrum som vi gerne vil fylde ud igen. Vi har ALTID haft katte, og kan tilbyde en ny kat (eller katte) et varmt blivende hjem med tre større børn som er vant til katte og som ikke pludselig udvikler allergi:rock:

Vi har tidligere haft Ragdolls, men det må gerne være en anden race denne gang, blot den er familieegnet. Og så SKAL det være en kat der kan trives som indekat. Og ikke for langt væk fra København, da jeg ikke har bil:D

1 Synes om

Hej Helene
Velkommen tilbage på forum. :smiley:
Har du kigget på killingelisten: http://www.killingelisten.dk/?

Måske, at en Birma eller en Burmeser kunne være en mulighed, rent racemæssigt?

Taaaak, den vil jeg da lige kigge lidt på:D

Æv, der var ikke just noget…

Ved ikke helt hvilken race jeg er ude efter, det skal bare være en GOD kat, hahahahahahaha…

Nu spørger jeg lidt fræk, for jeg så at Jeanette bobtail imponerede dig… Kunne du overveje at tage et tog til Holstebro, for så kan jeg køre dig over til Jeanette… Skulle du så også få lyst til at se orientalsk langhårede, balineser, eller orientalsk korthåret, så kan jeg køre dig forbi 2 andre der har killinger\kat til salg…
Nu spørger jeg som sagt fræk, og skulle du falde for en skal det nok også kunne lade sig gøre at den kom over til dig… Du kunne evt ellers være fræk og tilbringe lidt tid her over og sÅ spørge Camilla (korat) om du må føles med hende til Herning og så skal jeg nok finde ud af at du kommer til at sove med katte

Birma er ikke noget dårligt bud på en glad indekat, der er ret menneskefikseret :slight_smile: Jeg kan ikke umiddelbart hjælpe, for jeg bor pænt langt fra København, men jeg kan da heppe lidt på at I finder en god bimse :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=line_refsgaard;1248095]Nu spørger jeg lidt fræk, for jeg så at Jeanette bobtail imponerede dig… Kunne du overveje at tage et tog til Holstebro, for så kan jeg køre dig over til Jeanette… Skulle du så også få lyst til at se orientalsk langhårede, balineser, eller orientalsk korthåret, så kan jeg køre dig forbi 2 andre der har killinger\kat til salg…
Nu spørger jeg som sagt fræk, og skulle du falde for en skal det nok også kunne lade sig gøre at den kom over til dig… Du kunne evt ellers være fræk og tilbringe lidt tid her over og sÅ spørge Camilla (korat) om du må føles med hende til Herning og så skal jeg nok finde ud af at du kommer til at sove med katte[/QUOTE]Ja, jeg kunne godt være interesseret i en Bobtail fra Jeanette, men Holstebro…jeg får ‘‘klavs’’ af tog og sveder tran bare ved tanken!!:tihi: Jeg har ikke kørt med tog siden et panikanfald i midt 80’erne, hahahahahaha. Men kun dejligt du er fræk, det er jo sådan ting kan udvikle sig, så kun dejligt du byder ind…men dén skal jeg altså liiiige tygge på:yikes:

Engang i mellem kunne det være fedt om katte kunne sendes med posten, specielt når man har tillid til opdrætter …og postbud:D

[QUOTE=Susanne W;1248101]Birma er ikke noget dårligt bud på en glad indekat, der er ret menneskefikseret :slight_smile: Jeg kan ikke umiddelbart hjælpe, for jeg bor pænt langt fra København, men jeg kan da heppe lidt på at I finder en god bimse :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]Bimse er bestemt med i regnestykket, også en dejlig kat jeg kun kan sige godt om:hjerte:

Herning dyreskue er i næste uge (torsdag, fredag, lørdag) og jeg ved Camilla kommer og hun køre helt fra Kbh… Så kan du rive de dage ud af din kalender, så spørg hende om du må køre med hende og ja sengeplads skal vi nok finde ud af…

Vi skal til tossetaler huggetur lørdag, hvor vi sidder 12 som alle opdrætter de langhåret og elsker dem og spiser sammen og bare hygger…
Min mand er suppleant i Jyrak og skal hjælpe til i Herning, så vi skal nok sikre os at dine dage kommer til at handle om kat… I Herning kommer Susanne også med kat og så kan du snakke bimser med hende eller hendes søde mand Claus…

Så kan du så synes jeg du skal prøve at komme så for du set en hel del forskellige racer og jeg skal nok præsentere dig for en masse mennesker… Og der er dømt hygge… Så overvej det… Du bliver på ingen måde til besvær

Jeg går pt sygemeldt, så du er velkommen til at overnatte her, hvis du kan få et lift, så kan du også møde hele banden på tæt hold. skulle du bliver forelsket i en, så er det ingen problem, da vi levere killinger i det nye hjem og har allerede to der skal til Sjælland d. 19 juli

Showbussen kører fra Kbh onsdag formiddag over Århus (pga en aftale) til Herning, hvor vi bor på Østergaards Hotel. Bussen kører hjem søndag (sandsynigvis over Fyn (med mindre andre aftaler laves ;))).

I er sgu bare så herlige herinde - altid friske på at hjælpe:D…

Jeg kan desværre ikke deltage i den slags lige pt - jeg er alene med 3 børn der har sommerferie, så jeg er pænt bundet på hænder og fødder (dog på den gode måde). Men sikke et tilbud!!:hjerte:

Jeg har sendt lidt mails ud på div killinger, så må jeg lige se hvem der har ledige tilbage. Jeg søger fortrinsvis her på Sjælland netop fordi der er så mange issues med børn, transport ect…alt skal gå op i en højere enhed.

Men hvor er i bare fantastiske og hjælpsomme:hjerte:

De ville ellers få en ordentlig én på opleveren på Landsskuet :høhø:
VH
Susanne

Kan børnene ikke komme med? :smiley:

Nej, det ville kræve lidt mere forbedredelse, også økonomisk. Den ene skal til Færøerne i slutningen af næste uge, og de to andre skal til Sverige i weekenden med deres far, så jeg har flere ender der lige skal mødes, synes det er slemt nok som det er, hehe:D

Men JOW, de ville helt klart elske sådan en tur :hjerte:…meeeeen jeg kan ikke umiddelbart SE hvordan de 3 unger skulle blive enige om én kat! De er så forskellige af sind, at det enten ville ende med vilde kampe, eller 3 katte, hvilket ikke er muligt for nuværende.

Så ALT hvad der handler om køb af kat, er mit ansvar alene, og her bliver ungerne ikke spurgt til råds:rock:…simpelthen af respekt for et lille nyt væsen, og ud af respekt for mine børn, som ikke kan klare opgaven alligevel.

Men når vi har den kat vi skal have (eller katte), SÅ kan vi nyde alle de andre katte, helt uden dramatik:tihi:

Jeg søger ikke kat mere, ved ikke om tråden kan slettes??

  • og tak for alle de søde pb’er om tilbud mm, tak!

[QUOTE=Helene;1248621]Jeg søger ikke kat mere, ved ikke om tråden kan slettes??

  • og tak for alle de søde pb’er om tilbud mm, tak![/QUOTE]

Dejligt at du fandt katten, men glemt du ikke at fortælle, hvem der har adopteret jer :slight_smile:

[QUOTE=Jeanette;1248636]Dejligt at du fandt katten, men glemt du ikke at fortælle, hvem der har adopteret jer :)[/QUOTE]Joooooooooooooooooooo på en måde, men katten er ikke født endnu - jeg er på venteliste hos Christa Vandolls til kat nummer 1:D