Nogen der kender denne flotte mis

Denne mis sad på min trappe for lidt siden og lige nu ligger han/hun i gangen og sover.
Den kom sammen med vores udemis Pølse og sad og spiste sammen med hende.
Den er fyldt med store filtknuder over det meste af kroppen, så jeg håber jeg snart finder ud af hvor han bor.
Knus Elin

Der er han jo den fine mis.
Nu er det bare om at gennemtrevle diverse fremlysningssider og er der intet fundet ud af på mandag, så afsted med ham til Jeres dyrlæge.
Jeg tror nu han er en han og håber han er en høn :tihi:

Desværre - håber du får fundet ejeren. Har du prøvet at mærke efter chip? På siden af halsen, evt. mellem skulderbladene…

Hold da op hvor er han ellers flot, der må være nogen der savner ham :slight_smile:
Håber du finder ejeren eller en ny familie :slight_smile:

Kender den desværre ikke.
Håber du finder ejeren til den flotte kat.

Jeg fodre ham til mandag og kontakter min dyrlæge imorgen, hvis jeg kan få fat i ham.
Det med at lede efter en chip er næsten umulig, da han er fyldt med filtknuder i pelsen.
Men sød og dejlig det er han, en rigtig rar mis. Rar må han være, når han kan komme til rette med vores gimpede Pølsemis.
Knus Elin

Flot dreng:hjerte:, og han er da så speciel at nogen i området må kende ham? :?
Med mindre nogen har være så ondskabsfulde bare at smide ham ud af en bil… :S
Håber det første, så han kan komme hjem i en fart. :kryds:

Nu ligger han på min facebook profil og man må gerne kopiere billede og tekst.
Knus Elin

Det ville også være en stor hjælp om de der kunne, ville lege sherlock Holmes og lede diverse steder hvor der bliver frem/efterlyst misser.
Håber du får fat i Kjeld/dyrlæge imorgen

Er du da svedt hvor er han bare smuk!!!

Nogen MÅ savne denne smukke kat, jeg krydser alt hvad jeg kan for at hans ejer bliver fundet og det bliver en glædelig genforening.

Nogen må savne denne kælpotte. Det er en hankat er jeg næsten sikker på. Var lige ved at gramse lidt.
Han spinder og stanger og er bare så kælen, men hold da op hvor er han filtret og fyldt med flåter.
Nu får han fred i nat og så prøver jeg min dyrlæge imorgen.
Mis synes min lille bitte baggang er noget af det dejligste, så han har slået sig ned på en hylde og ser ikke ud til at ville flytte sådan lige til den 1.
Så efter aftale med de andre katte, lidt bestikkelse og lovning om at døren bliver låst, så må han godt sove der til imorgen.
Knus Elin

Håber du finder ejeren…

Men er der ikke mulighed for at han er kommet rigtig langt væk hjemmefra?

åhhh hvor en darling - formodent han pga farven, men pige kan han jo også være…

hvis du ikke vil lade ham gå ude, så ville jeg helt klart køre ham til dyrlægen for at tjekke evt. chip, og er der ikke det (samt øremærke) så vil jeg ringer rundt til alle dyrlæger i 10 km omkreds og høre om nogle skulle savne den. Samt kattens vært og div. andre dyreinternater

  • hvis du lader ham gå ud, så ville jeg lave et skilt i elastiksnor rundt om halsen på ham, og bede folk ringe hvis de kender ejeren, eller ejer katten…og stadig kontakt div instandser

det som bekymrer mig er, at han er fuld af filter - så reelt kan han have gået ude længe, og ellers er han måske bare ikke velplejet hvor han kommer fra.

Hvis nogle ikke vil kendes ved ham stadig, så har jeg jo lige haft meget meget stor hjælp fra flere kattegale kvinder og mænd til omplacering og økonomisk dækning af dyrlægeudgifter til en tilløber huskat vi har lige pt. hos os

Hilsen Heidi

Har lige snakket med min dyrlæge, han kunne desværre ikke hjælpe, da han simpelthen ikke havde plads.
Jeg har lige kigget efter og kan ikke mærke om han har en chip, men han har en masse masse filt og en del flåter under filtpladerne.
Men nøj den er sød, den ruller rundt på ryggen og spinder bare man kigger på den. Den ligger i armen som en baby og er bare ikke til at stå for, nogen har været rigtig god ved den og det har den ikke glemt.
Jeg må komme over til min dyrlæge på mandag med den, men han kan ikke have den længere en til den er ude af narkosen.
Knus Elin

For at få afklaret om nogen i nærheden ved, hvem han er, vil jeg anbefale opslag med et stort, tydeligt billede (helst farveprintet).

Nu kan jeg jo ved at se på et kort regne ud, at du bor rigtigt på landet, men prøv alligevel med opslag på hjørnet ved nærmeste offentlige vej og nogle stykker i de omkringliggende landsbyer. Og så kan han jo også være kommet over markerne oppe fra Randersvejen, så måske også et par stykker deroppe.
Og spørg endeligt lidt rundt omkring - især hos dem, der altid ved alt om alle. Jeg er vokset op på landet, så jeg ved de er der. :wink:

For mig ligner han mest en Main Coon-blanding, og hans kælne og selskabelige sind viser i hvert fald, at han ikke er vokset op som vildkat. Lad os håbe, han finder hjem, for det vil da være synd og skam bare at aflive ham.

Elin ringede til mig iaftes inden Mis blev lagt på dette forum, og jeg KAN forsikre det sidste Mis bliver, er aflivet. Med mindre han er positiv i FIV eller FeLV testen, får så er det jo en syg mis. Men han ser ikke syg ud, han skal blot af med sine blodsugende værter og de slemme dullere.
OG viser der sig ingen ejere den næste uge (eller mere) så er der lagt en slagplan :slight_smile:
Men det ville være dejligt om folk herinde ville hjælpe med at eftersøge ham på diverde efter- og fremlysnings sider :ok:
At Kattegale igen kunne gøre en forskel ville være fedt :rock:

Elin -du skriver at du har sat ham på din facebook profil - hvad navn har du der, så vi andre kan finde dig, og kopiere teksten og evt. billeder?

Hilsen Heidi

Edit: Forkert link :slight_smile:

Denne kat er efterlyst på DB som værende en kraftig skovkat og den skulle have en anelse hvidt på brystet og halespidsen samt et helt lille sort plet ved næsen.
http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/lysning/vis/113614d5585e2349bf

Han er godt nok dejlig, er sikker på at han er savnet. Vil se om jeg kan terpe mig igennem DB’s efterlysninger - selvom de desværre ikke har gjort det nemt at søge efter noget bestemt som fx. farve…

Edit… Det er godt nok fuldstændig uoverskueligt at søge derinde der er rigtig mange efterlyste katte. Jeg stødte på 1 der kunne være ham, det var i Ballerup. Har sendt ejeren link til denne debat.

Det ville nok være en idé at lægge en fremlysning derind.