Nogen der kender dette tastatur?

Jeg har fået et nyt tastatur og det er bare så dejligt at skrive på, selv mine ømme fingre kan skrive meget længere. Det har ovenikøbet indbygget mus, så når jeg vænner mig til at bruge den mus, så slipper jeg for at blive uvenner med ledningen. Tastaturet er trådløst og hedder Logitech diNovo Edge.

Knus Elin

Næ jeg kender det ikke men når det er Logitech så skulle det normalt være rigtig godt :thumbup:

Tillykke med det :slight_smile:

Jeg kender ikke omtalte tastatur, men det lyder til at være godt for dig.

Tillykke med det

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Jeg har lige googlet og det ser lækkert ud :ok:

Tillykke med det :thumbup:

Men det forpligter osse … :fløjte:

Tak skal i have, ja jeg er allerede mægtig glad for det.
Kun skal jeg vænne mig til der ikke er lys i det, som der var i mit gamle tastatur. Det gamle var også Logitech, men et spilletastatur. Det var også godt at skrive på, da tasterne var megetfølsomme. Det nye er bare meget meget bedre og nemmere at skrive på, jeg skal knap nok rør tasterne før de reagere.
Det bedste af det hele er det kan holde til at misserne går en tur hen over det, mens man skriver. Når det ikke er i brug sidder det i laderen, så Lilli, nu er det slut med at sove på tastaturet.-høhø
Knus Elin-høhø

Det er vist også rigtig godt, ja, men temmelig dyrt, synes jeg. Jeg havde tænkt på at købe det til den computer, der ligger under TV’et (hvorfor det er vigtigt, at der er mus integreret), men jeg fandt et i en mere passe str. og til den halve pris :slight_smile: (men det vil helt sikkert ikke hjælpe dine fingre, som det diNovo, du nu har valgt).

Jeg kender det ikke, men tillykke med det, det er dejligt at du kan holde til at skrive i længere tid på det.

Jeg har haft et diNovo tastatur. Ikke lige den model du nævner. Men det var et rigtig lækkert tastatur. Det var dyrt, men bestemt pengene værd:thumbup: Men alt hvad der står Logitech på er somregel kram:thumbup: