Nogen der køber kattemad her?

Køber du kattemad her http://www.rigtigkattemad.dk/
og kan du anbefale det eller andet?

Jeg har købt en del af det. Synes det er ganske udmærket BARF, men jeg bruger det kun som supplement :slight_smile:

Jeg bruger Petcurean, den med kylling som er den eneste der ikke indeholder fisk. Mine katte kan absolut ikke fordrage fisk eller noget kattemad som indeholder blot en smule fisk.

Jeg synes de trives rigtig godt på denne, og desuden har perserne fået en rigtig flot og lækker blød pels efter skiftet :slight_smile:

Tak for svaret. Det er dejligt at man vide, at man kan finde sunde alternativer hvis man ikke har tid til selv at lave maden til misserne hver dag.

Mine tøser er heller ikke til fisk.

Er de vant til råfodring?
Ellers ville jeg nok starte lidt op med lidt råt af det du selv spiser, for at vænne dem til det rå.

Jeg har købt en pose lam ved dem og Bamse ELSKER det. Jeg var også så heldig at vinde et super fint gavekort der ned til, så det er klart jeg vil bruge det igen. Og måske endda blive ved. Bamse mener ihvertfald det er så godt at han har gidet forstå at det er i fryseren, så når jeg går i køkkenet, smutter han til fryseren :slight_smile:

Jeg har lige købt en pakke med hvid fisk og en pakke med lam. Den med hvid fisk er der smagt på (en ganske lille bitte smule! :venter:) og er blevet afvist… :frowning:

Vi skal prøve den med lam inden så længe… Så må vi håbe det bliver en bedre succes…

Lilli var vant til at få rå kyllingelår. Jeg har prøvet at vænne dem begge til hjemmelavet rå foder, har fundet opskriften på en amerikansk hjemmeside.
Problemet er, at nu vil de næsten ikke spise andet og jeg har ikke altid tid og overskud til selv at lave det.

Jeg kender ikke fodret, men synes det lyder spændende :slight_smile:
Leveres det i portioner, elelr er det kun 2 kg, og er det frosset??

Tænker det kunne være spændende at servere for mine forkælede dyr, som en afveksling.
De er elelrs glade for sushi, men det er jeg ikke, så det med lam er tiltalende synes jeg.

[quote=Mig og Mille T;345607]Jeg kender ikke fodret, men synes det lyder spændende :slight_smile:

Tænker det kunne være spændende at servere for mine forkælede dyr, som en afveksling.
De er elelrs glade for sushi, men det er jeg ikke, så det med lam er tiltalende synes jeg.[/quote]

I Odense kan man kun købe det hakkede kød (lam og hvid fisk) i 250g-pakker. (Men de har også mest til hunde).
Poserne med kyller fåes i pakker med 10 stk hele, 2 kg hele og 2 kg hakkede.

[quote=Mig og Mille T;345607]Jeg kender ikke fodret, men synes det lyder spændende :slight_smile:

De er elelrs glade for sushi, men det er jeg ikke, så det med lam er tiltalende synes jeg.[/quote]

Det hakkede ligger vist i 250 gr pakker for kattenes vedkommende.
Vil lige nævne, at de hakkede daggamle kyllinger jeg købte til kattene, vil de aldrig tilgive mig.
Hvis nogen har lyst til at gøre forsøget, skal de være velkomne til at afhente resterne af dem her - har det stadig i fryseren.

Jeg køber samtidig hundeversionen - der er bl.a. løst fjerkræ af en eller anden slags, som mine er meget begejstrede for.

Nyrer synes det også er et kæmpe hit.

I det hele taget vil jeg nok sige de accepterer katteversionen, men er mere begejstrede for udvalgte dele af hundesortimentet.

Jeg har købt kyllingehalse hos dem. Stort succes. Jeg har også købt en lam-mix (mener jeg det var), men den har de endnu til gode at få noget af.
Især Diego der ikke spiser sine daggamle kyller helt rub og stub endnu er meget glad for kyllingehalsene.
(Deres daggamle kyllinger er dog alt, alt for dyre i min mening)

Jeg har købt de 3 frosne typer, og desværre ville ingen røre ved det :frowning:

Jeg fodrer ikke direkte råt hele tiden.

Daggamle kyllinger er dog en undtagelse. Hvis jeg ikke har flere er det strengt forbudt at nævne ordet kyllinger eller knitre med en plastikpose. Skulle det ske sidder samtlige 14 indekatte rundt om og enkelte ovenpå mig.

Derudover fodrer jeg med indmad fra vores køer.

Tænker hvis nogen er frisk på at fodre med rådt oksekød er vi leveringsdygtige. Der er jo den fordel ved det at skulle menneskemaden slippe op er det helt legalt at dele en pak kattemad med kattene.

Hvis du stadig har noget tilbage vil jeg gerne bytte med Iams Hairball eller Eukanuba intestinal.

Tøserne vil kun spise Royal Canin Young Female.

Jeg tror kun jeg har 1 af hver tilbage, men som jeg huskede det, så kostede de ikke ret meget. Men hvis du bor i nærheden (Brøndby) må du godt hente det, men det er nok lige så billigt at tage ud og købe nogle :slight_smile:
Nej, Iams Hairball og Eukanuba er ikke noget vi bruger her.

Helt ok, jeg har foræret det hele til Katten Værn :wink: