Nogen herinde der spiller Sims2?

Jeg bruger af og til noget tid på at spille Sims2, og kunne da godt tænke mig at vide om jeg er ene om det herinde?

Noget jeg rigtig godt kan li’ er at lave huse, og pt er jeg i gang med at lave en kirke med kirkegård.

I kan lige få et par billeder af det jeg indtil nu har lavet.

Det kunne være lidt sjovt at se nogle kreationer fra andre

Arj for fanden Anne… Nu fik jeg sgu da lyst til at spille det… Haha :smiley:

Men måske det bliver 3’eren istedet :slight_smile:

Jeg elsker iøvrigt at se hvad andre har lavet. Og så bliver jeg altid mindet om hvor grimt mit er G

Hvis jeg spiller noget er det enten kort eller ordlege på engelsk.

Det syntes jeg er både spændende og lærerigt :slight_smile:

Bare jeg vidste - hvad det var :S

Det ser vel nok flot ud…:klappe:

[quote=Natascha;254445]Arj for fanden Anne… Nu fik jeg sgu da lyst til at spille det… Haha :smiley:

Men måske det bliver 3’eren istedet :)[/quote]

Jeg vil så ikke spille 3’eren endnu, for der er jo ingen udvidelsespakker klar dertil. De eneste jeg mangler i 2’eren er FreeTime og Celebration, så jeg tror jeg vil kede mig bravt hvis jeg kun fik Sims3 og ikke har udvidelsespakker dertil.

Ja jeg kan også godt li’ at få inspiration fra andre.

[quote=birtheras;254454]Hvis jeg spiller noget er det enten kort eller ordlege på engelsk.

Det syntes jeg er både spændende og lærerigt :)[/quote]

Uh ja kort. EEEELSKER at spille 500 (eller rommy… kald det hvad du vil) og en smule whist. Er så bare ikke så god til whist - endnu.

[quote=Mona Jensen;254459]Bare jeg vidste - hvad det var :S

Det ser vel nok flot ud…:klappe:[/quote]

He he… Sims er et spil hvor man kan lave et menneske (kaldet simmer) og få den til at forelske sig i en anden, få familie, arbejde, tjene penge og andre ting… Gå på shopping f.eks. Det kan godt tage lidt tid at komme i gang med sin simmer, men det er lidt sjovt.
Man kan så også bygge huse til dem, og mit nuværende projekt er så kirken (som jeg slet ikke er færdig med endnu.
Jeg har tidligere lavet huse og lejligheder, og et eller andet sted syns jeg faktisk det er mere spændende at lave noget til simmerne end det er at spille med dem. Det er kun fantasien der sætter grænser for, hvad man vil kreere til dem. Kan sætte nogle billeder ind i morgen af andre ting jeg har lavet. Så kan du få lidt inspiration Natascha

Og mange tak forresten :slight_smile:

[quote=Anne K;254535]Jeg vil så ikke spille 3’eren endnu, for der er jo ingen udvidelsespakker klar dertil. De eneste jeg mangler i 2’eren er FreeTime og Celebration, så jeg tror jeg vil kede mig bravt hvis jeg kun fik Sims3 og ikke har udvidelsespakker dertil.
[/quote]

Nåh ja… Det har du selfølgelig ret i, havde jeg ikke lige tænkt over. Hehe… Jeg har alle pakkerne til Sims2. Men det tager sgu en krig at installere dem alle :thumbdown: Men når du sådan lokker med billeder og alt muligt… Ja så kan det jo være jeg bliver nødt til at komme igang :smiley:

Det vil jeg glæde mig til :slight_smile:

Jeg kan faktisk også bedst lide at bygge husene og sådan. Jeg har prøvet en del gange at komme i platin humør, have røven fuld af penge og et hus fuldt opdateret… Ja så er der sgu ikke meget ved at spille mere :slight_smile:

Nope- jeg gør ikke, men datteren gør ind imellem - også Sims pets. Vores yngste søn spillede det også meget engang, netop også for, at bygge en masse huse osv.-spillet i sig selv interesserede ham vist ikke rigtigt. :slight_smile:

Jeg spiller Sims 3, og der kommer en pakke D 19/11 der heder rejsefeber.
Jeg bygger så ikke andet end på det hus min lille familie på 4 bor i.

Teenageren er helt væk i de spil :rock:

Sådan noget har jeg aldrig interesseret mig for … heldigvis da, synes der går tid nok med Bubbles :tihi:

Jeg spillede engang sims, men blev sindsyg over de basale ting de figurer ikke kan finde ud af. Som fx at tænde en lampe hvis den hænger over sofaen, Går i stå og lægger sig til at sove midt på gulvet hvis de er for trætte altså helt ærligt :argh:
Og så blev det lidt for ensformigt sov-spis-arbejd-sov-spis-arbejd… :S