Nogen herinde der spiller Sims2?

Jeg bruger af og til noget tid på at spille Sims2, og kunne da godt tænke mig at vide om jeg er ene om det herinde?

Noget jeg rigtig godt kan li’ er at lave huse, og pt er jeg i gang med at lave en kirke med kirkegård.

I kan lige få et par billeder af det jeg indtil nu har lavet.

Det kunne være lidt sjovt at se nogle kreationer fra andre

Arj for fanden Anne… Nu fik jeg sgu da lyst til at spille det… Haha :smiley:

Men måske det bliver 3’eren istedet :slight_smile:

Jeg elsker iøvrigt at se hvad andre har lavet. Og så bliver jeg altid mindet om hvor grimt mit er G

Hvis jeg spiller noget er det enten kort eller ordlege på engelsk.

Det syntes jeg er både spændende og lærerigt :slight_smile:

Bare jeg vidste - hvad det var :S

Det ser vel nok flot ud…:klappe:

[quote=Natascha;254445]Arj for fanden Anne… Nu fik jeg sgu da lyst til at spille det… Haha :smiley:

Men måske det bliver 3’eren istedet :)[/quote]

Jeg vil så ikke spille 3’eren endnu, for der er jo ingen udvidelsespakker klar dertil. De eneste jeg mangler i 2’eren er FreeTime og Celebration, så jeg tror jeg vil kede mig bravt hvis jeg kun fik Sims3 og ikke har udvidelsespakker dertil.

Ja jeg kan også godt li’ at få inspiration fra andre.

[quote=birtheras;254454]Hvis jeg spiller noget er det enten kort eller ordlege på engelsk.

Det syntes jeg er både spændende og lærerigt :)[/quote]

Uh ja kort. EEEELSKER at spille 500 (eller rommy… kald det hvad du vil) og en smule whist. Er så bare ikke så god til whist - endnu.

[quote=Mona Jensen;254459]Bare jeg vidste - hvad det var :S

Det ser vel nok flot ud…:klappe:[/quote]

He he… Sims er et spil hvor man kan lave et menneske (kaldet simmer) og få den til at forelske sig i en anden, få familie, arbejde, tjene penge og andre ting… Gå på shopping f.eks. Det kan godt tage lidt tid at komme i gang med sin simmer, men det er lidt sjovt.