Nogen med forstand på poltergeist?

Jeg tror en poltergeist er flyttet ind i min opvaksemaskine. -what

Under vask er lågen begyndt at springe op…og der er ingen logik i hvornår i et program den åbner. Det kan være efter 10 minutter eller måske først under tørring.

Det er en næsten ny maskine…så altså må det være en poltergeist der er flyttet ind.

Er der nogen der ved hvordan man jager sådan en væk ? Er det vievand og et krusefiks ? :høhø::høhø:

Tja, jeg tænker mere fabrikant/forhandler end vievand og krucifiks :stuck_out_tongue: Men altså, hvis det er en poltergeist, kan I så ikke bare få en eller anden spøgelses-hvisker ud og tale med den om, at vente med at åbne til maskinen er færdig og flytte tingene på plads mens den er ved at flytte ting? :smiley:

Eller er det egt. et poltergeist i stedet for en … :?

Tja, jeg har ikke meget forstand på spøwelser, men har hørt om de her gutter der har… ?

:høhø:

I ved godt at en poltergeist er noget vi selv udvikler ?

Kunne godt være du skulle kontakte forhandleren, for det lyder ski mærkeligt… Og dog…

Min forældre havde en ovn sidste år, hver nat kl 1 tændte den… Så ringede de til forhandleren og sagde, deres svar var: I skal ringe når det sker så vi kan kigge på den… Erhm, I har lukket kl 1 om natten :tihi:

En poltergeist ikke et spøgelse, men en slags usynlig kraft som unge mennesker udgiver, hvis de er ensomme. Poltergeist er tysk og betyder plageånd, men bliver kaldt for bankeånd på dansk.

Ergo må din opvaskemaskine være ensom… :tihi:

Sidder den i selve opvaskemaskinen?

For helt ærligt så syntes jeg du skal tilbyde den/dem at de kan få deres helt eget balje med skum ude i haven.

Havde et gammelt skab, min ældste datter konsekvent kalder “spøgelsesskabet” fordi lågen åbnede sig på det mærkeligste tidspunkter, selv om det var låst og vi havde rykket i det for at se om det ikke var låst ordentligt. Låsemekanismen var intakt.

Da jeg ikke længere havde plads til det sagde min svigersøn at de da nok skulle opbevare det for mig, for han er lige så vild med det som jeg er.

Han måtte dog først få min datters accept, inden jeg sagde ja. Hun må virkelig elske ham for mindsandten om hun ikke sagde ja!:tihi:

[quote=Henriette;447166]En poltergeist ikke et spøgelse, men en slags usynlig kraft som unge mennesker udgiver, hvis de er ensomme. Poltergeist er tysk og betyder plageånd, men bliver kaldt for bankeånd på dansk.

Ergo må din opvaskemaskine være ensom… :tihi:[/quote]

:klapper::klapper::klapper:

Jeg synes det er synd for den, du må da ud og ha fat på en ven til den :yatta:

Den er sikkert bare utilfreds med det opvaskemiddel du bruger, derfor prøver den fortvivlet at spytte det ud:høhø::høhø:
Knus Elin

:rock::rock::rock::rock:

Jeg véd godt, hvad det er - for jeg kan nemlig tale med den slags, også selvom de er laaaaangt væk…

:uha::uha::uha:

Jeg viser et billede af dem længere nede, så er alle advaret
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

[quote=Chicabee;447152]Jeg tror en poltergeist er flyttet ind i min opvaksemaskine. -what

Under vask er lågen begyndt at springe op…og der er ingen logik i hvornår i et program den åbner. Det kan være efter 10 minutter eller måske først under tørring.

Det er en næsten ny maskine…så altså må det være en poltergeist der er flyttet ind.

Er der nogen der ved hvordan man jager sådan en væk ? Er det vievand og et krusefiks ? :høhø::høhø:[/quote]

Det kunne jo også være en nisse.
Jeg har én boende året rundt.
Det er jo snart jul…-LOL