Nogen som kender eller har hørt om?

Vi sidder og kigger på campingpladser, da vi har bestemt os for ikke at vælge Tversted i år. Det er ellers i Tversted min sjæl og mit hjerte hører til, men afstanden er simpelthen for stor.

Vi har kigget på et par pladser, de ser jo alle fine ud og alt lyder dejligt, når jeg har talt med campingfatter i tlf osv :slight_smile:

Vi har kig på Bremdal Camping, som en klar mulighed. Nogen som kender eller har hørt godt eller skidt om pladsen?

Vi har også kig på Limfjords Camping & Vandland. Nogen der kender denne plads?

Og vi har/havde kig på Skive Fjord Camping. Jeg er dog blevet lidt irriteret på campingchefen…

Kom endelig med gode input :slight_smile:

Vi har ganske få krav til pladsen - der skal selvfølgelig være rent og pænt og pladserne skal være jævne, vi gider bare ikke det med at campingvogn og fortelt skal klodses 60 cm op i den ene ende osv. Jorden skal være flad som en pandekage :høhø:

Vi har været på Topcamp Riis et par gange nu - meget flinke mennesker der har stedet.
Og dejlig plads :slight_smile:

Mine svigerforældre ligger fast i sommerperioden på kattegat strandcamping ved Øster Hurup, det er bare så dejlig en plads

MVH
Gitte

Nåh ja, jeg glemte at skrive vi også vil ligge fast, det plejer vi nemlig at gøre :slight_smile:

Tak for link Pia, det kigger jeg nærmere på. Årh ja, der er også skønt i Øster Hurup Gitte :slight_smile:

Jeg har lige spurgt min tante, de campere også fast et sted her i jylland… (Mener det er et sted ude på djursland eller lidt nordpå for Århus opland området)

Min tante fortæller at de ligger på Albertinelund i Bønnerup (så jeg var ikke helt forkert på den da jeg erindrede noget med djursland :tihi:), men at der vist nok er ret lang ventetid på en fastliggerplads der :slight_smile:

Jeg campere ikke men har da set pladser der ser gode ud Ebeltoft området :slight_smile:

der er jo masser af pladser rundt om i landet, men det kommer jo an på hvor langt i gider kører for det.
vi har været på denne plads et par gange og den ligger dejlig fredeligt og er enorm hyggelig, dog er der kommet nye ejere på siden vi var der sidst, så ved ikke hvordan pladsen er idag
http://www.camping-himmerland.dk/default.aspx?pageid=21

ellers så er der den her som jeg ved rigtig mange er glade for

og ellers som birthe skriver er der mange lækre pladser omkring ebeltoft

bla den her plads som ligger supergodt helt ud til vandet, men nævn ikke kattegale der:høhø:, det var nemlig der som der blev holdt kattegaletræf på for nogle år tilbage

http://blushojcamping.dk-camp.dk/

Vi har ligget sådan halv-fast i Kruså, det er osse en dejlig plads :slight_smile:

Rugaard Camping ved Ebeltoft.
Den kan varmt anbefales. Den lå jeg og mine forældre på i en del år. Det var simpelthen det hyggeligste sted man kan forestille sig :slight_smile:

Mange tak for aller jeres gode input :slight_smile: Vi kigger lystigt på hjemmesider.