Noget andet rødt og noget andet sort

[b]Der var lidt brok hos misserne, da de ikke alle var repræsenteret.

Så her er Dino, som også holder på brædderne så de ikke vælter [/b]-forelsket

Dejlige Dea -forelsket

Dejlige Dee -forelsket

Og så hele banden til torsk :slight_smile:

Næhhhhhhhh torskegilde :stuck_out_tongue:
Hvor er de bare smukke hele flokken -forelsket -love -forelsket

NU ved jeg hvad det vil sige at blive kaldt til torskegilde…det er jo tydeligt på i hvert tilfælde sidste billede -thumbs
Her har vi spist alt muligt godt vådfoder, men igår fik vi også torsk…dog i KMR-havregrød…jøsses der blev slået maver bagefter

Jeg blev akut -forelsket -forelsket -forelsket

Smukke misser og hvor er det dejligt at se den harmoni der er blandt dem ved torskegildet :slight_smile:

-thumbs

ER du vild hvor er de dog skønne -forelsket -forelsket Og så et billede af Dino SOLO -forelsket kæft hvor er han dog dejlig, ja det er de alle, men du ved jo jeg har en svaghed for røde katte og han er en skønhed -forelsket

Enig -thumbs

Dejlige billeder af hele flokken -love

Nu mangler du bare en lille tortie, som både er sort og rød og li’som forbinder de to farver sammen :stuck_out_tongue:

Enig -thumbs
SÅ enig. -love -love

Jamen det kunne jeg såmænd også godt tænke mig, og lidt bimser osv. Men det tror jeg sgu ikke de 2 gamle overlever, det var hårdt nok for dem at få de 3 sorte -what

[quote=“Denise”]

Jamen det kunne jeg såmænd også godt tænke mig, og lidt bimser osv. Men det tror jeg sgu ikke de 2 gamle overlever, det var hårdt nok for dem at få de 3 sorte -what[/quote]

Jamen, hende jeg har i tankerne er ‘‘Ihhh … så dejlig’’ og blid -engel

Jeg er da glad for at misserne brokkede sig - så vi fik lidt flere billeder at se af dine smukke smukke misser. Sort og rød er altid en god blandning.