Nogle af os har vidst det længe, men her er det på tryk:

Vi B-mennesker bl’r marginaliseret og sat udenfor af det “normale” samfund!

Og endda så vi risikerer at blive syge af det! Det bør nogen gøre noget ved :slight_smile: Oplæg til valgprogram for et nyt parti? Hvor er den en skam at bogstavet B allerede er optaget… :ti-hi:

Nåmen… læs selv: http://avisen.dk/normal-arbejdsdag-stresser-b-mennesker_151101.aspx

Jeg er B-menneske og det er min mand også. Så derfor møder vi om eftermiddagen. Dette er fint for os og kattene,for der sover de.

Jeg kan huske der for et års tid siden stod på teksttv, at forskere nu havde fundet ud af, at A-mennesker havde en genfejl, så det er faktisk os B-mennesker der er de “normale” :høhø:

Jeg er en skøn blanding af A og B-menneske. I nogle perioder så er jeg frisk og udhvilet meget tidligt om morgenen og her snakker vi allerede kl 5.00 og andre perioder er jeg ikke til at få ud af sengen før kl 9.00. Det er virkelig et problem at ikke vide hvornår jeg er super frisk og ikke så frisk igen :frowning:

Men det med at være B menneske og så arbejde, uhh når jeg har de perioder. Det ér en kamp at komme igennem timerne indtil kl 12, men efter klokken 12 og frokosten er det som om bøtten vender og så er det til at se på nogle kollegaer at de så har den kamp med at komme igennem de sidste timer …

Ja, det er spændende der omsider kommer mere fokus på emnet

For et stykke tid siden var der også indlæg med nogen gode link

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?32385-Viden-om-søvn-b-mennesker-og-døgnrytmer-og-opgør-med-fordommene

[QUOTE=MoMo;668658]Jeg er en skøn blanding af A og B-menneske. I nogle perioder så er jeg frisk og udhvilet meget tidligt om morgenen og her snakker vi allerede kl 5.00 og andre perioder er jeg ikke til at få ud af sengen før kl 9.00. Det er virkelig et problem at ikke vide hvornår jeg er super frisk og ikke så frisk igen :frowning:

Men det med at være B menneske og så arbejde, uhh når jeg har de perioder. Det ér en kamp at komme igennem timerne indtil kl 12, men efter klokken 12 og frokosten er det som om bøtten vender og så er det til at se på nogle kollegaer at de så har den kamp med at komme igennem de sidste timer …[/QUOTE]

Uhm B-mennesker ville stadig synes at klokken 9 er midt om natten! Uff…

Faktisk er alt før kl 13 rædselsfuldt “for tidligt” efter min smag. Men jeg har så heller ikke problemer med at være oppe til 5-6 om morgenen, somme tider længere. Jeg satser som regel på at være i seng kl 5, men det kan jo smutte…