Nogle der kan anbefale et Banana-Leaf Cat Tree?

Nogle af jer der har et Banana-Leaf Cat Tree? Billeder af det stående I jeres bolig så man kan få en (rum)fornemmelse af det?

Snakker specielt disse to. Men hvilken som helst model vil jeg gerne høre om.


Jeg går og overvejer om jeg skal have mig et, men er bange for det fylder for meget, samt om det holder i længden til katteklør? Mine elsker nemlig at kradse klør i mine vasketøjskurve af flet. Og hvor lys/mørk det flet er?

Nogle der ved om man kan få kradsetræer med det der kunstig flet, som man også de sidste år har set på havemøbler? Jeg har set et styk kattemøbel i flettet i mazizoo til 2000,-.

Jeg har ikke sådan et, men syntes det ser rigtig godt ud, i hvert fald på billeder.

Kig i galleriet, der skulle være en tråd der hedder banana leaf, hvor du kan se billeder af vores træ med missere på :slight_smile:

Den er lige her http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=4964

Kære Rikke…:wehuu:

Vi har kattens nr. 1 - dobbelt.
Og er glade for det.

Men…men…det du viser ser rigtig dejligt ud.
Hvis jeg skulle skifte ud på et tidspunkt,
ville jeg nok vælge det; som du har set på.

Joh…det er rigtig lækkert. -lazykitty

Mange gode hilsner
Mona

Det er flotte klatrestativer, ser bedre ud med naturmaterialer end dem med det gyselige, syntetiske plysstof på…

Felis.Ja,det.gør.det:)

Meget smukt … og meget fristende, men hverken hulerne eller pladerne ser ud til at være store nok til to katte ad gangen.

Det er de heller ikke, hvis du tænker MCO eller NFO… men jeg kan sagtens forestille mig 10 burmesere (bunkekatten over bunkekattene!) proppet ind i en af hulerne :smiley:
Jeg er heller ikke helt sikker på om jeg har nerver til at opleve den der typiske Skovserstilling - laaaang, splattet og på ryggen -høhø

Mine reservationer går mest på, at jeg ikke er helt sikker på stabiliteten til de store tunge racer… men det finder jeg vel snart selv ud af, når jeg får sat det vandskadede miljø fra bilen op herhjemme :slight_smile:

Jeg har modellen med en enkelt plade ovenpå.
Træet er ikke mere natur-agtigt, end at stammerne - som de fleste andre klatretræer - er lavet af plastik. Jeg føler umiddelbart, at mit Kattens no. 1 er bedre. Både fordi at stammerne er betydeligt tykkere end den, der er på det lille Banana-leaf træ, og fordi at stammerne på K.no.1 ligesom “klikker” sammen og kan skruges ordenligt til… hm… jeg mener at kunne huske, at jeg var lidt nervøs for at overskrue gevindet på Banana-leaf’en.